Hehe, ok, ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die em er al heeft staan Heb afgelopen donderdag een hele mooie nepper gekocht (onze eerste kerstboom), en heb em vanavond opgezet.. Morgen de lampjes en ballen etc er in, eerst maar es ff kijken hoe de dieren er op reageren (hebben een ondeugd van een kat, dus ben beetje huiverig dat ie er in gaat klimmen).. En dat terwijl ik best een hekel heb aan kerst...
zonde hoor... Ik zou als ik jouw was niet eens kijken of je dan niet een stuk of wat van die kleine boompjes kunt kopen en die door de huiskamer verspreiden... Op het dressior, in de vensterbank, op het tafeltje naast de bank enz... Dat heb je toch bomen en kan je kindje er niet bij... Ik heb het geluk dat ik mijn boom in de hoek tussen 2 banken op het telefoontafeltje kan zetten. Alleen hoop ik dat Jelle eraf blijft, afgelopen jaren kon hij nog niet op de bank, dus dat was handig... Maar nu is alles leuk om aan te zitten... Ik neem trouwens wel altijd een Nordmann spar, die vallen niet uit en ze hebben ook geen prikkerige naalden. Wel wat duurder maar zijn geld meer dan waard. En hier komt de boom volgende week ergens... Ik moet manlief eerst nog maar eens zover krijgen dat hij meegaat om er 1 uit te zoeken...
hierga ik morgen een boom uitzoeken laat ik hem zaterdag bezorgen en zondag ga ik hem op zetten. en aangezien ik ieder jaar een andere boom wil moet ik morgen hoor nodig ballen gaan kopen
Hier doen wij vrijdagavond pakjesavond en dan is het zaterdagmorgen naar de boer rijden voor de bomen. Wij zetten er altijd 2, 1 binnen en 1 buiten. Echt keigezellig. Ik kan niet wachten tot zaterdag
Mooie boom! Volgend jaar kunnen wij pas een echte mooie kunst kopen, doen het nu nog eventjes met een kleintje en een goedkope echte. Ik zet het pas na sinterklaas neer, de zondag dus haha. Pas dan heb ik ook tijd Ik heb er zooooooooooooo'n zin weer in
Mooie boom! Ik wil hem volgende week zondag neer zetten, alleen zou niet weten waar.... Het hele huis staat best wel vol (klein huis), maar vind het zo leuk ook voor mn zoontje met al die lichtjes enzo. Ik moet echt even creatief gaan zijn....
Vind het altijd super gezellig staan een kerstboom! Wij moeten nog even kijken waar we die van ons neer gaan zetten dit jaar, want de kamer staat nu al behoorlijk vol met de box en andere dingetjes van de kleine.
Hier komt ook een kleiner boompje hoor en dan op een tafeltje. Anders springt de hond erin ben ik bang Maar hier komt ie pas na Sinterklaas, eerst even dat afwerken en dan het volgende project haha
Jaaa ik heb hem ook staan! Hihi, kon niet wachten... Maarja wij vieren toch geen sinterklaas, dus dan valt het wel mee. Zal straks even een fotootje uploaden.
Hihi, wij woonden eerst met zijn 3en in een klein studiootje, je kon er amper lopen, maar ik MOEST en ZOU die kerstboom... Uiteindelijk toch nog een boom van 2 meter erin weten te proppen, hahaha!
Voor de mama's die bang zijn dat de kindjes er aan komen, waarom hangen jullie hem niet op aan de muur. Doen wij ook elk jaar. We hebben dan in principe een halve boom. Achterste takken eraf gehaald, en die hangt mijn mannetje dan met een haak aan de muur boven de bank. Stukje de bank na voren en klaar!
je hebt tegenwoordig idd ook kerstbomen die je aan het plafond kan hangen.. ben ook wel benieuwd naar de foto!!
probeer me er een voorstelling van te maken.. maar deze mislukt continu... dus ik wacht echt met spanning af!!! hehe
volgens mij heb ik er geen meer op mijn pc staan, maar ik zal eens voor jullie zoeken, hij heeft altijd in m'n album gestaan, maar sinds het nieuwe forum niet meer.