Ik sla dit jaar ook over. Want hou anders denk ik geen ballen (en boom) over, aangezien m'n dochter een kerstboom woestaantrekkelijk vind en er gewoon niet vanaf kan blijven. Maar wij hebben een 2 meter lange smalle plank aan de muur (waar je fotolijstjes op kan zetten) en daar hangen we een guirlande onder met lichtjes, versieringen en ballen. Een horizontale kerstboom zeg maar.
Ik kan echt niet zonder boom in huis hoor met de kerst. Mijn zoontje begint langzaam met kruipen. Ik zie het wel als de boom omligt. Zal niet de eerste keer zijn. Jaren daarvoor werd het steeds door de katten gedaan. Maar zet hem dit jaar op een tafeltje. Dus hij kan er dan niet bij.
Bij ons komt er pas in het weekend van 13/14 december de boom. Plastic ballen ( wel mooie) gaan we halen en natuurlijk de kerststal van little people erbij. Dit jaar wil ik rood in de boom. Met mooie strikken. Ik heb al mooie gezien.
Ik ga onze boom ook opzetten deze week!! Verheug me er ontzettend op, alles word paars met goud bij ons dit jaar Morgen heb ik met vriendinnen een workshop dan gaan we een kerstlantaarn knutsellen. Foto's volgens snel Jeeeej heb er zin in!!!!
Hier hebben we hem vanmiddag gekocht. Hij mag van mij alleen pas na 5 december op, dus 6 december komt ie in huis. En idd is wel erg gezellig.
Hier komt ook maar een heel klein boompje, die op de grote tafel kan staan, want net als ik al eerder las hier een mannetje van anderhalf die er zeker weten midden in springt hahaha Hij vindt het al geweldig om op onze kleine tafel te klimmen (wat niet mag ahum)
Hier staat hij ook al.... We hebben er 2, een grote nepperd en eentje aan het plafond. Hier zijn de kleuren zwart, zilver en paars. Zal kijken of een beetje knappe foto`s maken lukt en hier showen!
Wat een grote mooie boom zeg! Wij hebben hem 1,5 week geleden al gezet. We waren gezellig kerstliedjes aan het draaien en toen zei mijn man: zullen we de kerstboom zetten? Ik denk: ach, waarom ook niet? Dus nu hebben we een grote en 1 kleintje op de schouw. Ik moet er wel bij vermelden dat we al 3 jaar geen boom hadden gezet vanwege onze fretten, maar het valt best mee nu. 1 Fret is er pas 1 x ingeklommen ( haha).
Hihi, hier precies hetzelfde! Ze kunnen ons toch niks weigeren hé Hij staat al sinds zondag! Wij hebben een echte (Nordman) trouwens. Maar jullie boom is ook prachtig zeg!! Liefs Lara
Ben ook heel blij met onze plafondboom. Hebben hem nu 4 jaar, in eerste instantie voor onze katten. Maar zijn vorig jaar verhuisd en hadden nu ook ruimte voor een grote boom. Dus vanaf dit jaar 2 bomen!
Wauuwww die kerstboom aan het plafond is te gek!! Nu heb ik echt de neiging om onze spullen ook van zolder te halen en te gaan knutsellen
Ohh, gezellig. De kerstboom. Ik wacht nog even tot de heer S.Klaas uit het land is.. Zondag zet ik alvast de lampjes in het raam neer. Heb ik elk jaar. Heb vorig week een mooie glaspegel met lampjes erin gekocht. En dan ergens volgende week, heb ik wel ergens tijd om de boom op te zetten. Wij hebben al jaren een kunstboom. Ik zou best echt willen, maar ik kan er niet tegen. Krijg er verschrikkelijke koppijn van. Maarja.. Dan maar een nepperd. Ben wel benieuwd hoe Wayne het gaat vinden. Vorig jaar lag hij nog in de box. Nu loopt hij, en klimt hij op de bank. Gelukkig hebben we plastic ballen erin..
Mooi!!!!!!!!!! bij ons dit jaar geen plek voor een grote kerstboom....jammer! Ik ga wel een kleintje ergens zetten hoor! en verder gezellig maken!
Ik kreeg zo de kriebels dat ik net een kerstkrans gemaakt heb, hahaha!! Morgen een workshop met een paar vriendinnen, dan gaan we een kerstlantaarn maken. Donderdag of zondag ga ik de boom opzetten
Die heb ik ook haha jaren geleden bij de Makro gekocht Vriendlief vindt het alleen geen kerstboom lol maar mag hem wel in combinatie doen met een 'gewone' boom. Ik vind ze juist zo handig haha je hebt er geen last van qua ruimte maar wel het genot!