hier een erge slaperige sint. die zat vannacht om 4 uur al met een blij kind. ze had erg veel plezier. en dr papa intereseerde het geen zier. die ging gewoon verder met pitten nou dat zag de sint niet zitten dus mama was weer eens de lul nee dat is geen flauwekul en is zeker ook geen pretje deze sint ging het liefst nu naar haar bedje maar helaas dat zal niet lukken hopen dat kleine plurk vannacht beter gaat tukken
Hier een niet zo blije sinterklaas boos op mijn lief zijn baas vriend moet vele uren maken terwijl ik van zijn baas moet braken! Die l*l beheerst ons hele leven ik moet mijn dromen opgeven wil zo graag samenwonen en geen gesodemieter met hormonen nu nog aan de pil tot mijn spijt het onderdruk ook nog mijn vrouwelijkheid maar hopelijk in 2010 een kind zodat ik kan zeggen: Mijn leven begint! Hehe
oh hahah nee hoor. over mij valt verder weinig te dichten. ben niet zo bijzonder dat je daar eindeloos op door kan gaan nee hoor dicht maar lekker met wat er bij jouw te binnen schiet.
Hier een erg dwars kind, Hij zit helemaal vol van de Sint. Luistert voor geen meter En is een slechte eter. Speelgoed opruimen is een drama Een een beetje gedragen? Ho maar! Ik zal blij zijn als Piet de kadootjes is komen bezorgen Dan kunnen we weer gewoon verder leven vanaf morgen! Leuk feest dat Sinterklaasgedoe Maar Sint, ga nou alsjeblieft weer naar Spanje toe!
hier een radeloze klingel die gek wordt van het gepingel van een sint- en pieten band die de term ' noten lezen ' niet kent flarden kapoentje jengelen binnen die het songfestival niet winnen tetterende toeters trekken krom en zometeen ontploft de trom ' vals ' is niet eens het goede woord voor wat mijn poezelige oortje hoort vergeleken bij deze ' muzikale ' martelmars weet ik zeker dat mijn krolse kat wint bij popstars en het zijn niet eens onschuldige kinderen die hier de geluidsgolf hinderen maar gewone mannen in pak grote griebels waar is sint zijn zak! als het zo doorgaat grijp ik in bekogel het bandje met taaitaai van jamin en stop vervolgens amandelstaven bestemd voor mond regelrecht in ieders kont!
Tsjonge jonge, wat ben ik moe. Dochterlief wordt om 3 uur wakker en wil niet meer na bedje toe Ik ben blij als de sint weer weg gaat uit ons land. Want dit is niet echt bevorderlijk voor onze band. Tsjonge jonge wat ben ik moe. Ik wil gewoon na mijn bedje toe Ik wil nu lekker lang gaan slapen, Want ik loop al de hele dag te gapen. Sinds de prik is dit al aan de gang Wordt ze wakker maar is niet bang. Slapen wil zij dan niet meer. Alleen maar spelen met haar liedjes beer. Ligt het aan de prik, of aan de sint Ik vind het wel zielig voor het arme kind
Zo zat ik weer eens op zwangerschapspagina te kijken, het was weer eens een keer zo'n dag dat ik geen zin had om te strijken. Heerlijk aan het rondsnuffelen op de site, met een lekker stuk gevulde speculaas waar ik zo nu en dan in bijt. Daar lees ik weer eens een stukje over die lieftallige schoonmoeders, over het algemeen blijken het toch vaak loeders. Die van mij hoort gelukkig daarin niet thuis, oh en daar een stukje over een poes die steeds plast in huis. Ook nog een topic over meiden die aan het solliciteren zijn gegaan, op zoek naar een nieuwe baan. Daarin voel ik dan weer erg in mee, en volgt dat topic dan ook gedwee. Ik zit vaak de berichtjes in de lounge te lezen, die onderwerpen mogen er van mij echt wel wezen. Die berichtjes waar je om kan lachen zijn zo leuk, ik ligt zo nu en dan ook echt in een deuk. Of over iemand die een gedichtenbundel uit gaat geven, lijkt me ook erg leuk om ooit zoiets ook te beleven. Mensen die een probleem met je delen, en waarin ze dan verzoeken om ze met een pb-tje te mailen. Ja ben hier iedere dag wel een keertje of vier, en dan zit ik hier vaak langer dan een kwartier. Maar ik ga mijn gedichtje nu maar sluiten, want als ik eenmaal begint dan ben ik niet meer te stuiten.
Het weekend van sinterklaas was hier geen succes, helaas meisje was ziek al een paar dagen en nachten dat was niet wat we ervan verwachtten na 3 dagen spugen, diarree en wasjes draaien ga ik nu eindelijk eens in de pepernoten graaien sint is dan wel al weer uit het land ik neem nog een hap marsepein, die ik heb in mijn hand met meissie ging het vandaag gelukkig een stuk beter van doen had verdorie gisteren de kots tot op mijn schoen daar word je niet vrolijk van, met sint in het land in plaats van te genieten, ligt je kind ziek in haar mand Maar goed, daarom niet getreurd, we gaan nu van de kerstboom in huis genieten ik zou zeggen, sint, de groeten met al je pieten!