Kerstboom?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by LvB, Dec 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel77

angel77 Fanatiek lid

Mar 29, 2008
    1,428
    0
    36
    oosten van het land
    zoontje lief is net een jaar dan, maar ik zet de kerstboom wel..
    Een kleinere variant en op een tafeltje.....
    Phoe, zal wel veel politie agentje moeten spelen mag niet niet aankomen maar ik wil het gewoon niet overslaan!

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Hier gewoon een boom, mijn dochter zit eigenlijk nooit aan mij spulletjes dus denk dat ze de boom ook wel met rust laat.
    En ach anders zit ze er maar even aan...

3. lindavg

lindavg Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    1,458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Vorig jaar heb ik hem ook gewoon opgezet hoor.
    We hebben hem samen opgezet, ze was toen 13 maanden.

Ze heeft er 1 of 2 x aangezetten.
    En wel een aantal dat ze er tegen aan kwam met spelen maar dat was niet bewust.

Gewoon proberen, hier zitten er wel nepballen in.
    Nu mag ze ook weer meehelpen om op te zetten maar nu weet ze wel heel goed wat wel en niet mag haha.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wij hebben straks gewoon een boom (zoontje bijna 16 maanden en zeeeeeer ondernemend)... Hij moet leren dat hij er niet aan mag zitten EN ik gun hem ook zo'n mooie boom! Het is toch geweldig om zo'n ding in huis te hebben! Onderin inderdaad maar wat onbreekbare spullen voor de zekerheid.

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,240
    7,282
    113
    Female
    Brabant
    Wij hebben sowieso altijd een kleine kerstboom staan omdat een grote gewoon iets te groot is in dit huis :).

Vorig jaar ook gewoon en Eva heeft er helemaal niet naar omgekeken. We hebben wel plastic ballen, lijkt me niet echt leuk als er per ongeluk wel een bal uit valt en ze zich openhaalt aan de scherven...

6. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,037
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Wij zetten ook gewoon een kerstboom neer.
    Onderin doe ik wel plastic ballen, maar verder gewoon mooie glazen ballen.
    Ze moet maar leren dat er niet aan mag komen.

7. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Hier gewoon geleerd dat ze er vanaf moeten blijven

8. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Ik ga de boom absoluut neertzetten! Dean zal moeten leren dat hij er niet aan mag komen, net als niet op de trap klimmen, aan het stopcontact zitten, alles van tafel trekken enz... Het is even investeren, maar dan heb je ook wat. Net Dean gewaarschuwd m.b.t. op de trap klimmen en zijn respons was eraf gaan en op de grond spelen. Groot applaus voor die vent uiteraard!

9. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb al jaren een klein boompje deze staat kant en klaar op de zolder altijd kan het zo weer pakken en neerzetten haha. Dus deze boom komt dit jaar ook weer beneden! Dan zet ik het op een tafeltje. Een grotere boom zie ik nu niet zitten met een dreumes van anderhalf, ben bang dat alle ballen sneuvelen ;) ze moeten idd leren er af te blijven, maar die van mij is enorm hardleers! ben al een jaar bezig om hem te leren van de afstandbedieningen e.d. af te blijven... Dus om het zekere voor het onzekere te nemen doe ik dit jaar nog maar eens het kleine boompje in huis. Wellicht volgend jaar een grotere boom.

10. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,815
    4,194
    113
    Geef mij zo'n kind........ als ik haar voor iets waarschuw gaat ze heel hard lachen en doet het vervolgens nog zo'n 10.000 x ;)

11. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Haha zo'n kind heb ik ook. Lachen en dan mama uitdagend aankijken en vrolijk weer de trap opklimmen ;) En ik kan blijven herhalen het helpt niet ;) dus daarom zie ik een grote boom niet zitten... (of ik moet het aan het plafond hangen haha) ik zet maar een kleine boom neer om mijn kerstballen te redden dit jaar :D

12. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Hahaha.. je mag hem wel even lenen hoor! :p

Ik moet erbij zeggen dat Dean uiteraard precies hetzelfde heeft gedaan, maar nu na een maand begint het zijn vruchten af te werpen en begint hij te snappen dat niet alles mag. Ook het woord "nee" begint hij goed te begrijpen. Het is en blijft een doerak, erg inventief en ondernemend ( echt een jongen) Dominique was makkelijker wat dat betreft.. Ik heb vertrouwen in, maar ik laat jullie ook zeker weten als hij de kerstboom omgooit ;)

Share This Page