Ik heb serieus drie weken geleden al bij iemand een kerstboom in huis zien staan. Ik heb zelf overigens nog nooit een kerstboom in huis gehad en ga er ook nooit een krijgen. 8)
Oeoeoe, heerlijke tijd! Ik tuig de boom (met echte kaarsjes!) een paar dagen voor kerst op. En lekker wat kaneelstokjes erin, voor de fijne geur. Een paar dagen na Oud en Nieuw gaat ie weer weg, terug de tuin in.
bij ons gaat ie zo'n beetje rond 11 dec opgetuigd worden en dan is ie in de 1e week van januari weer verdwenen. ik vind het altijd erg gezellig!
Zo halverwege december komt de kerstboom in de kamer en een paar dagen na Oud & Nieuw gaat 'ie er weer uit !
6 december zet ik hem op en met driekoningen breek ik hem af, vind het echt gezellig en mijn zoontje kan niet wachten om hem op te zetten.
wij zetten hem meestal na sinterklaas op... mijn buurvrouw heeft hem al staan hahaha haar helehuis is al 1 kleurrijk lampengebeuren
Net na Sinterklaas (al zou het van mij best eerder mogen) en dan in het weekend ná driekoningen halen wij hem weer weg. Dit jaar wil ik een mooie kerststal kopen. We hebben nu een heel kleintje. Ik wil er graag zo eentje met losse beelden waarbij ik de koningen steeds iets dichterbij het stalletje kan laten komen. Vind ik zo leuk... ik weet alleen niet wat onze katten vinden van een boom en een stal. Hmmm... dat zal nog wel wat worden...
ik had hem vorig jaar met eind november al staan 6 december kwam de 2e tot half januarie ongeveer alleen dit jaar hebben we 2 katten en we zijn een week op vakantie met kerst snowboarden in techie dus zet ik hem 6 december denk ik op en tuig ik hem de 22ste weer af want ik ga niet me katten een week de kans geven hem helemaal af te breken
Meestal 1 of 2 dagen na de Sinterklaas zetten wij de kerstboom neer. Vind het altijd wel erg gezellig hoor als de kerstboom weer staat. In de week van 3 tot 9 januari gaat de boom meestal weer weg. Ik vind het aan de ene kant wel weer jammer dat de boom weg gaat maar aan de andere kant vind ik het altijd weer lekker als alles is opgeruimd.
Hier ook het weekend na sinterklaas..... Ik haal 'm meestal half januari weer weg! (ik probeer het aftuigen zo lang mogelijk uit te stellen)
wij zetten hem ook altijd de dag na sinterklaas, en nu laten we hem staan tot dat de baby er is,want we hebben tegen mijn zoontje van 3 gezegd dat als de kerstboom er staat de baby bijna komt.
ik zet mijn kunstboom het eerste weekend na Sinterklaas op..en op 27 december gaat hij weer weg. voor mij is kerst dan afgelopen.. oud en nieuw vieren we altijd uitbundig, compleet met champagne, hapjes en vuurwerk.. heel veel kaarsen en andere sfeermakers... maar we hebben er geen kerstboom bij.. dat is voor ons een heel ander feest.... Aoife
Mijn zus zet hem dit jaar op voor mij. Zij is van de kerstversiering dit jaar bij ons in huis. Zal na de sinterklaas worden. Dit jaar ook een beetje versiering in de slaapkamer omdat de baby dan net geboren is.
oo jaa! Kerst komt er weer aan! Daar denk ik echt nog niet aan! Heb mijn winterjas nog niet eens aan! De seizoenen kloppen niet hoor! hahaha Denk dat de kunstboom de week na sint in de huiskamer komt en gelijk op 1 jan. weer weg met dat ding! Vind het wel gezellig, maar kan nooit wennen aan zo boom in me huiskamer, en ben ik eindelijk gewend moet ie weer weg..en dan die kale plek in huis! Me mannetje vind het geweldig, dus kom er echt niet onderuit, ben al lang blij dat we een neppe hebben!..Scheelt een hoop gedoe! Vind het wel een gezellige tijd hoor..anders klingt het zo negatief! kus miek