auw auw mn voet slaapt

Discussie in 'De lounge' gestart door lydia, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    :D wat een klote gevoel is dit zeg ...pfff niet bewegen aaahh..

2. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Oh en dan dadelijk als het ergste voorbij is, gaat het vreselijk tintelen als je je voet aanraakt of beweegt.. errug irri!

3. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

je man je voet laten masseren :D:D:D

4. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Ja die is er niet moet ook al aan mn ei werken maar hij is werken grrrrrr :(

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Tenen bewegen....dan is het snel weer over. ;)

6. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    jaaaahhh hij doet het weer...blijft raar gevoel...net als kramp in je kuit ...daar blijf je dagen last van houden en je voelt het van te voren al aan komen of in je teeeeennn....aahh..jullie nog rare dingen?

7. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Door de stand van mijn tenen (kweet niet hoe het orthopedisch heet, maar ze staan heeeeeel vaag), heb ik bij beide voeten een flinke knobbel bij de grote teen.
    Nu draag ik niet zo vaak laarzen, maar vind het soms veel chiquer staan dan gewone 'nette' schoenen.
    Alleen zitten mijn laarzen een beetje strak om die knobbel... ik heb dan binnen 10 minuten een slapende grote teen aan beide voeten... das ook echt geeeeen pretje! :( Lijkt soms wel of die teen los in mn laars ligt dan.. hihi... vaag gevoel man!

8. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    die "knobbel" heet de Hallux, kun je krijgen als je spreid tenen hebt of een doorgezakte voet.
    Je tenen gaan dan als het ware één kant op staan waardoor je hallux naar buiten komt, best vervelend.

Als je er zo een last van hebt bij de knobbel kun je eens in de winkel vragen of ze met de "knobbeltang" het op die plek van de laars iets kunnen uitduwen (meestal hebben ze die wel).

groetjes

ik ga trouwens altijd op de koude vloer staan als ik een slapende voet heb ;)

9. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Dat was het.. Hallux.. tnx Kat! haha..
    Helaas is het ook erfelijk... het zit in de familie aan mijn moeders kant en slaat telkens 1 generatie over... voor zover ik weet. Mijn oma had het nog 10 keer erger dan ik. Zij moest zelfs speciaal schoenen laten aanmeten, omdat die knobbel gewoon nergens inpaste :confused:

Deel Deze Pagina