Hoi Dames, Okay niet echt de tijd van het jaar, maar wij gaan binnenkort naar een kerstoutlet. Wij hebben altijd gouden kerstversiering met een accent rood en brons. Maar ik wil graag iets anders, maar wat dan?? Welke kleur(encombinaties) hebben jullie in de boom hangen? En beter nog misschien een mooie foto van jouw boom, afgelopen kerst? Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik heb hier meestal bruin met goud, niet dat blinkende goud maar dat matte, en twee of drie glimmende met glitters ... Krijg gelijk zin om ook inkopen te doen dit jaar geen kerstboom voor ons, als het goed is lig ik hier dan hoogzwanger op de bank dus doe niets
Hihi.... idd lekker vroeg in de kerstsfeer !! Wij hadden afgelopen kerst een wit met zilveren boom, vond hem zelf erg mooi! Veel plezier alvast
Ja zal dat even vragen, mijn schoonzusje had het erover, maar in ieder geval denk ik in Belgie of Frankrijk, want ze wilde het combineren met de vakantie. Hihi.. Ik ben de 22e uitgerekend dus loop dan ook tegen het einde aan, but I love christmas!! Dus mijn man zal de boom moeten optuigen hihi..
Hier altijd wit met zilver gehad en ben sinds 2 jaar over op rood met goud. Dat vind ik toch nóg meer kerst dan zilver met wit, weet niet waarom. Maar moet in deze zomerhitte even niet aan een kerstboom denken, kwam toevallig vorige week nog naalden tegen in de rail van de schuifpui en dacht, das lang geleden maar het duurt ook nog wel even voordat er weer een boom in komt hier!
Mijn boom was altijd paars met champagne kleur ballen en dan slingers ed in het lila. Die ballen hangen er nog in maar hang er elk jaar meer andere dingen bij.Begon met disney daarna glitter dingen in het zwart/wit/zilver en glas. Een echte combi boom dus(krijg je als je niet kan kiezen) maar niet te druk.Althans dat vind ik dan hahahaha.
Ik heb grijze en paarse ballen. Maarre....een kerstoutlet??? In deze temperaturen??? Ik moet er echt even niet aan denken hoor.
Hahaha Kerst??? Zo, das even een topic die ik niet verwachtte tegen te komen.. Wij hebben een oranje/bruine boom... Kleuren van onze woonkamer... Bekijk bijlage 85080 Oeps slechte wazige foto... maar dit issum
Bekijk bijlage 85083 En kom deze foto nog tegen... de ballen.. Let niet op t boek... weet niet waarom ik die vast had haha
Ik dacht nog even lees ik het goed , maar jullie hebben het echt over kerstbomen! Haha.. leuk! Krijg er spontaan ook zin in! Hier varieert de boom van lime groen met wit en zwart tot paars met oudroze en zilver. Ik hou er zo van! Heb werkelijk een hele vooraad op zolder. Loutjelou, Mooie foto!