Wij hebben zilver en zwart. Vind/vond het erg mooi maar ben er na 3 jaar wel op uitgekeken en zou liever een wat kleurrijkere boom hebben dit jaar. Zeker nu met ons zoontje erbij!
Hier hadden wij rood met zilver , en we hebben ook een rood met goud gehad. Zelfs eentje met een aantal kleuren paars,rood,blauw,zilver,goud Krijg inderdaad ook heel veel zin in de kerst
O geweldig ik ben kerstboom freak!!! We hebben een rode set, en een paarse, aubergine en brons.... Ow ja en lila maar die combineren we dan vaak weer met zilver of goud want dat hebben we ook nog liggen. Wit vind ik trouwens ook erg mooi, en erg apart: zwart. Verleden jaar hadden we een boom met vlinders erin en afgelopen jaar twee kleinere bomen, 1 lila met zilver en 1 rood met goud (eetkamer en zitkamer)
ik heb vorig jaar bij het tuincentrum zo een mooie kerstboom gezien. Hij was allerlei kleuren (en daar hou ik normaal echt niet van) maar het was echt super mooi, een beetje kitcherig/pip style. Volgend jaar wil ik zo een boom!