Grrrr dit zit me zo dwars

Discussie in 'De lounge' gestart door toefje, 11 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toefje

toefje Niet meer actief

Hallo meiden

even van me afschrijven
    2 maanden terug zijn mensen geweest om onze meubels te bekijken.
    Want we hebben ze te koop staan op MP.
    Nou zei die man ik ben er helemaal verliefd op.
    Dus wil het graag kopen.
    Nou prima...hij zei ik heb 1 maar ik krijg me belasting centen over 2 weken.
    Zou u zo lang willen wachten.
    WIj dachten nou prima als je na die 2 weken wel komt.
    dus na de 2 weken zou hij bellen.Heeft niet gebelt dan wij maar bellen.
    Ja zegt hij ik heb een probleem met de belasting dienst.
    Bel me maar as woensdag.Wij woensdag gebelt.
    Nou volgende week heb ik me centen dan kom ik/
    Wij gebelt weer met die man.Ja sorry ik ben zo ziek ik kan niet komen.
    Ik bel je afegelopen woensdag wel even.
    WEER NIET GEBELT.dus wij bellen die donderdag.Hij zij mijn schoon zoon komt het zondag na 1400 ophalen.Nou zijn telefoon staat nu uit!
    Je wilt niet weten hoe boos ik ben!
    Alles kasten uitgeruimd en schoon gemaakt.

Maar nu nog wat.
    Mijn man heeft ons bankstel er al heen gebracht.Hij moest daar vlak in de buurt zijn voor onze nieuwe bank dus dacht hij zo vriendelijk te zijn om ons oude bankstel te brengen.
    Maar hij heeft dat bank stel ook niet betaalt.
    Wat nu???

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Weer naar zijn huis gaan en het bankstel ophalen of om je geld vragen .. Ik snap eerlijk gezegd niet dat mensen toch spullen afgeven zonder er geld voor ontvangen te hebben, maar goed ...

Ik zou dus gewoon persoonlijk langs gaan

3. toefje

toefje Niet meer actief

het is ander half uur rijden.
    wij hebben nog vertrouwen in een mens...
    maaar nu,,,

4. chantal1984

Tegenwoordig kan je niemand mer vertrouwen maar dat blijkt wel weer ..

Tja, het is dan miss ander half uur rijden en ik snap dat dat niet niets is maar ik zou persoonlijk toch echt mijn geld ophalen, dit ruikt namelijk naar oplichting ...
    Kan je man / vriend niet heen en weer rijden ?

5. toefje

toefje Niet meer actief

Hij durft niet Zo goed...
    Ik kan niet niet weg moet straks werken....
    ik zal straks even zijn beste maatje opbellen.
    dan gaat hij maar mee

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zou er idd ook heen gaan ( met een stel grote gasten ;) ) en idd de keus betalen of terug geven. En een goede leer voor de volgende keer rijker

7. chantal1984

Ik zou idd met een paar man gaan want het is gewoon vreemd dat nu ook zijn telefoon uit staat en dat klopt gewoon niet ...
    Hou je ons op de hoogte ?

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    is je bank echt nog veel geld waard? Anders zou ik het laten zitten... straks wordt je nog in elkaar gemept ofzo, ik zou niet durven haha!

9. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Melden bij marktplaats in elk geval. haal je niet veel voor maar goed. En de volgende keer, eerst betalen en dan pas spulletjes geven ;)
    (en serieus er niet zoveel meer achteraan bellen zeg, als ik er zoveel moeite voor moest doen liet ik het mooi zitten en verkocht ik het aan een ander)

10. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Ik kan er eigenlijk maar 1 ding over zeggen: Stom van je!

Als je er al achteraan moet bellen, dan zit er al een luchtje aan, had ik nooit gedaan maar goed, gebeurt is gebeurt...

Als je iemand op kan trommelen die met je man mee kan gaan om bij die man langs te gaan kun je dat nog proberen, maar ik denk dat je naar je geld kan fluiten...

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou dus echt nooit die bank hebben gebracht!
    Maar goed het leed is al verschiet...ik zou zeker naar hun huis gaan!
    Al zou het zijn uit princiepe

12. toefje

toefje Niet meer actief

ik hou jullie op de hoogte
    Het is dom van ons maar goed...
    Bank vroege we 100 euro voor.dus ja...
    Even een nachtje over slapen...
    En inderdaad daar ben ik dus bang voor.
    Dat hun dus naar ons huis komen met een paar mannetje's als wij er langs zijn geweest.

13. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    gewoon heen gaan, wat is dat voor onzin durf niet goed...sorry hoor maar daar waren wij zo klaar mee, wel meubels willen hebben en niet betalen? en dan iedere keer zo,n smoesjes?:x en dan ook al op jullie bankstel zitten wat nog niet betaalt is? dan maar met een paar man....maar die bankstel ging ik halen.. succes!!;):)

14. luuus

luuus Niet meer actief

ik zou als het bankstel niet veel waard meer is het daar laten, het is ook een beetje je eigen schuld geweest zo toch... en volgende keer pas echt iets weggeven als de mensen betaald hebben...;)

15. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Of het dom is of niet zou ik niet eens meer over na denken, ik zou er van leren en het zo laten, je meubels aan iemand anders verkopen.

Het is wel een principe kwestie maar ja, straks krijg je een wraakactie terwijl je thuis bent met je kleine meid...dat risico zou ik gewoonweg niet nemen.....

16. Corry1985

Corry1985 Actief lid

12 okt 2008
    383
    0
    0
    Noord Holland
    Ja als je dan zo graag nieuwe meubels wilt en op marktplaats gaat kijken en je nog geen geld hebt, dan zit er al iets niet goed!

17. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik zou er niet weer heen gaan, kost ook weer benzinegeld. Dus ik zou gewoon afwachten en anders misschien er over een paar dagen heen gaan.

18. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    beetje vreemd verhaal van die man

of hij uit is op oplichting weet ik niet want het enige wat hij deed was uitstellen of ontwijken. je man heeft uitzichzelf het bankstel gebracht toch? dus daar was hij niet op uit..

ik vind het meer een eng idee dat hij dus bij jullie thuis heeft kunnen kijken.. wie weet om te kijken of er dure spullen in huis staan.. maar ja woont ie wel een stukje uit de buurt maar goed je weet maar nooit.

Ik heb dus geen idee wat ik zou doen.. als hij niet wist waar ik woonde dan was ik er heen gegaan (nou ja mijn man dan haha) maar in dit geval weet ik het niet

19. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

nou die meubels zou hij niet meer krijgen als stond hij morgen voor de deur met zn centjes, hoepel maar op

en over je bank ja dat is dom van je. je kan er niet zomaar heen gaan en die bank terug halen want het staat nu in zijn huis dus hij zou je zo kunnen aangeven wegens diefstal. ik denk dat je dat maar moet vergeten hoe vervelend het ook is.

20. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    je had die bank nooit moeten brengen.
    belangrijkste regel bij MP: eerst geld dan spullen

Deel Deze Pagina