gek vraagje misschien,.... maar wta voor een auto hebben jullie? ik heb op dit moment een suzuki swift! Heel fijn autotje maar helaas word ie dadelijk te klein als tweede auto hebben wij een suzuki jeep.. dus die is al klein 8) we hebebn nu een gezinsauto nodig we hebben een grote hond (ruim 60kg als ie volgroeid is! 8) ) het kindje moet mee en natuurlijk de wagen! Oja en als het kan wij natuurlijk ook he! zelf al gekeken naar een bmw 316/318 maar koffer bak is niet zo handig station is misschien handig maar niet zo mooi.... moet geen hele dure auto worden,,, maar wat rijden jullie :
wij hebben een Jeep Cherokee, lekker groot, lekker veilig, genoeg ruimte voor onze labrador achterin en dan kan de kinderwagen er ook nog bij. En nu met mijn dikke buik ben ik er helemaal blij mee, instappen lukt me namelijk in deze auto wel makkelijk. hahahaha
leuke auto's alleen 1 jeep is genoeg hierzo hihi want anders moet ie ook de modderproef afleggen hier! duszzz nee hhahahahahaah een peugot 306 station wil me beurs niet aan! hihi
ik heb een ibiza heeerlijk wagentje, wel jammer dat het geen 5 deurs is straks met een baby erbij is het prutsen om die maxicosi op de achterbank te krijgen mn vriend heeft een lekkere grote auto van zn werk ben ff het merk kwijt pffff hij wisselt de laatste tijd ook zo vaak,vanaf januari krijgt ie een renault station een lekkere grote en die blijft dan 3 jaar
mazda 323.. uuuh? bouwjaar ? jaar 0 denk ik hahahahahaha.. geen flauw idee welk bouwjaar.. oud modelletje.. maar het rijd.. mocht ik ooit nog eens een keer tot ontdekking komen dat het geld me toch op mijn rug groeit dan gaan we plukken voor een nieuwe hahahahaha
Wij rijden in een Renault Espace 3 liter, 6-cylinder, 7-zitter auto. Komt omdat hubbie al drie kinderen uit eerste huwelijk heeft. En met zijn allen is het in deze auto lekkerder rijden (met bagage etc.). Voor de korte afstanden hebben we nog een fiat 128 uit 1978. Oldtimertje dus... (rijden we meestal maar zijn 2en in)
Wij rijden een heerlijke renault laguna station. Zit zoveel extra op (standaard) Echt super! Grote achterbak waar we met de verhuizing goed gebruik van hebben gemaakt. op de dag zelf hoefden we nog maar 2 keer op en neer met een klein busje! En voor de mensen met kinders, er zit isofix in (geen idee maar de verkoper had het over de bevestiging van kinderstoeltjes)
Ik heb zelf een clio. De wagen past wel op zijn kantje en de autostoel ook prima. Jammer alleen maar 3 deuren dus is wel een beetje een gewurm achterin. Mijn man heeft een Audi A4 daar past het prima in. Audi A4 station is nog ruimer, maar goed daar hangt ook een behoorlijk prijskaartje aan.
Wij rijden in een mercedes C220 TD, lekker ruim en mega veel mofferruimte. Gaat ook nog lekker snel vooruit ook
Skoda Octavia. Wil voorlopig niet anders alhoewel ik wel bijna zal moeten omdat hij al drie ton gelopen heeft. Superruime kofferbak waar drie redelijk grote honden in passen. Kan maar liefst 20 km lopen op 1 liter diesel!
Hoi, Wij hebben een nissan primera station aangeschaft wegens gezinsuitbreiding Hij is heerlijk ruim, en heeft gelijk een trekhaak wat handig is voor mijn vierbenig kind ( mijn paard ). Groetjes MB2005.
Hoi hoi, Wij hebben sinds kort een Fiat marea weekend, lekker ruim en hij rijdt heerlijk. Groetjes, Bibu !
wij rijden een peugeot 307 SW en een peugeot 306. Heerlijke auto's, beide 5 deurs en zowel in de gewone als in de SW past de kinderwagen! wat een luxe.... Karin
Wij hebben een Hyundai Getz en een Hyundai Tucson. De getz wordt nu nog door mij gebruikt, maar we gaan binnenkort wel ruilen hoor, dan rijdt mijn man de getz en ik de tuc.
wij rijden sinds kort een Ford Galaxy 2.3 6 stoelen erg ruim en rijdt heerlijk alleen drinkt ie als een tierelier