dit jaar allemaal plastic ballen ipv glas + ballen met fototjes van Esmée.. alleen zie je die niet.. en de onderste lichtjes zijn uit.. F. was alles al aan het uit doen omdat we na bed gaan hihi..
denk dat ik zondag de rest van t huis ga versieren .. vind nu al gezellie boom van 2.00m pfff zal flink wat werk zijn om dat op te tuigen.. heb je wel een piek op de boom dan? hier zou dat echt niet passen hoor!
Nou, onze woningen worden gesloopt. Toen we hier 2 jaar geleden kwamen wonen, waren er wel plannen vanuit de woningbouw, maar wanneer en hoe of wat, dat kon nog wel jaren duren zeiden ze. Het moest in elk geval voor 2025 klaar zijn Nu hebben we dus afgelopen week te horen gekregen dat het sloopbesluit gevallen is! Inmiddels hebben we urgentie gekregen en zijn druk aan het reageren op woningen. Het is dus niet zeker dat we dit jaar nog kunnen verhuizen, zou ook net zo goed in 2012 kunnen zijn, maar stiekem hoop ik van wel... We wonen nu in een flatje (3hoog) en ik wil heel graag van die rot trappen af en lekker in een 1 gezinswoning wonen...
Ja, dat mag... maar hoeft niet We laten de meeste dingen door een verhuis bedrijf doen, maar zoals het er nu naar uit ziet zal het wrs pas januari worden...
Die van mij staat al sinds vandaag! Wij hebben nog geen kids en ben zelf helemaal dol van de kerst..... Moet m alleen nog ff volhangen met ballen en andere dingen, hij word in ieder geval paars met een beetje zilver......
oh leuk een paarse boom! ik moet hier nog van die lekkere chocolade ballen erin hangen!! hihi mmmmm lekker! die redden t nooit tot kerst! haha
Hahaha die zijn ook zooooooo lekker Maar ja bij ons redden die het ook niet tot aan de kerst Das wel het voordeel van een "nepper" die kan je nu al opzetten......
ja daarom is zeker een voordeel speciaal een neppe boom zodat je die eerder op kan zetten zodat je er alvast chocola in kan hangen, en dus sneaky lekker kan snoepen tussendoor! allemaal daarom!
Wij hebben hem net vandaag opgezet Maar hier kennen ze dan ook geen Sinterklaas en zijn ze met kerst wat vroeger.
anice gezellig toch, in canada word kerst altijd heel uitgebreid gevierd ofnie? maar ook dat bijv. de kerstman in het winkelcentrum is enzo, en dat kinderen op de foto kunnen