En dan is het weekend, wat gaan jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 26 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Is het eindelijk weekend en dan hebben we helemaal geen plannen.

Wat gaan jullie doen? Wil iets leuks doen!!!!

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

wij gaan vanmiddag nuja meer vanavond naar een bedrijfsfeest van mijn man, in het giga konijnenhol hihihihi sinterklaasfeest voor de kinderen, helaas begint het pas om 5 uur tot half 8, dus met geluk zij we om ha;f 9 thuis, al zal het eerder 9 uur zijn

3. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Straks eerst naar sinterklaas van man zijn werk. en daarna door naar een kinderverjaardag!
    Morgen staat nog niks, maar waarschijnlijk komt mijn pa!

in november/December hebben wij geen 1 weekend niks! Druk druk druk! Wel gezellig druk!

4. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Oh gezellig ja!! Wel een beetje laat idd, maar dat mag de pret niet drukken... Veel plezier.

5. Viktoriya

Viktoriya Actief lid

21 aug 2011
    364
    134
    43
    Vrouw
    Horeca
    Beek en Donk
    hhhm straks eerst huis opruimen dan boodschappen doen daarna verjaardag van een vriendje en vanmiddag naar opa en oma en daar blijven eten:cool: lkkr druk

6. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Dat hebben wij pas volgend weekend!
    Heb je alle weekenden bezet? Ik vind het altijd wel fijn om alles open te hebben, kun je alle kanten op. Maar dan moet je wel wat leuks gaan doen.

7. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    me tante is 50 vanavond feest, dus op naar brbant.. kheb er alleen niet zoo veel zin in bale

8. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Gezellig!!! Vooral dat blijven eten is goed geregeld...:D

9. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Hoezo geen zin?

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Wij gaan straks even kijken voor een andere auto. En voor een kerstboom. De rest van het weekend zullen we druk zijn met het huis en de tuin in kerstsfeer te brengen.

11. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    pff wat laat zeg! Wij hebben vanmiddag sinterklaas op mijn mans werk, om 1430

En morgen staat mijn man op en kan ik heeeeeerlijk uitslapen!

12. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Oh leuk!! Wij hebben ook al kerstverlichting onder de carport, maar er moet nog wel wat bijkomen. Wil ik vandaag ook geregeld hebben....

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij gaan vanmiddag naar Utrecht, winkelen :)

14. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ga straks even met mijn moeder winkelen. Mijn man gaat met onze zoontjes naar zijn moeder. Hij helpt mee in de tuin want ze hebben een boerderij, en mijn zoontjes vinden het daar geweldig. Morgen hebben we verjaardag van mijn moeder.

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Mijn man en ik zijn met zijn tweetjes een weekend in scheveningen.
    We gaan straks winkelen in den haag en daarna denk ik een restaurant zoeken in scheveningen om te eten en daarna misschien schaatsen in de tent voor het kurhaus.
    En natuurlijk lekker uitwaaien op het strand!

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    eerst varen tot een uur of 5/6 met beetje geluk, anders tot vanavond laat. Beetje schoonmaken en taart bakken omdat wim morgen jarig is (komt geen visite denk ik, verwacht dat er weinig zin hebben om naar keulen te rijden:D). Als we op tijd stilliggen gaan we nog naar de kerstmarkt:D Morgen nog geen plannen voor

17. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

vandaag niks bijzonders. rommelen in huis gewoon en met de kindjes bezig zijn. vanavond heerlijk voor de buis.
    morgen moeten we naar de babydump geloof ik want man wil een ander autostoeltje voor de oudste. en daar een kadootje kopen voor een vriendin van me die is bevallen

18. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Vanmiddag foto's ophalen van mijn zwangerschapsfotoshoot. Daarna in een klein centrumpje dichtbij wat boodschappen doen bij de slager. Dan gaat vriendlief even alleen verder een cadeautje voor mijn verjaardag scoren..dan bij mijn moeder met het hele gezin eten.
    Niet veel bijzonders dus..

Morgen niks gepland..

19. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Vanmorgen beetje aanrommelen, vanmiddag naar voetbalveld, van 13.00u tot 16.30u, (vriendlief is trainer/coach, en moet wedstrijd leiden) en daarna door naar me ouders, zusje viert dr verjaardag.

20. emje

emje Niet meer actief

de laatste klusjes in ons nieuwe huis doen en dan druk inpakken. we verhuizen 9 december. :)

Deel Deze Pagina