Kerstboom!

Discussie in 'De lounge' gestart door Female, 5 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.885
    113
    Morgen ga ik hem denk ik neerzetten! We wachten altijd tot na sinterklaas en soms ook tot na mijn verjaardag (de 15e), maar dat duurt me dit jaar te lang.

@virginie: vorig jaar heeft onze kat de boom ook 2 keer omgegooid, wij blij dat we plastic kerstballen hadden!

2. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Hier nog zo´n kerstgek, ik zet hem altijd op 6 december als de sint de deur uit is. Moet zeggen dat mijn man en ik al een week of twee kerstliedjes draaien als chris op bed ligt.
    Heerlijk al die lichtjes en versieringen, o kan niet wachten tot morgen, hahaha

3. Wij dit jaar geen kerstboom,ga kort na kerst op vakantie. Heeft geen zin.Denk dat ik volgend jaar maar een neppe boom koop want, het is altijd leuk en alles maar al die troep weer opruimen vind ik niet meer zo leuk.
    :(
    En vooral nu met de babyprulletjes heb ik ook geen plek meer. Wel jammer

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kleine tip: Koop je kerstboom dan over twee maanden ofzo, dan zijn ze vaak overal afgeprijsd ;)

5. Maeve

Maeve Actief lid

18 nov 2007
    297
    0
    0
    Pedicure
    Maastricht
    De boom staat nog niet, maar heb wel al het raam versierd en binnen het kerstdorpje enz. neergezet.
    Wij zitten ook nog te dubben waar de boom komt, want eigenlijk moet op die plek de box gaan komen. Maar we vinden wel een oplossing :)

6. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

hier staat de boom ook al 2 weken
    altijd zo gezellllie

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Wij gaan vrijdag de boom halen. Wil hem ook altijd zo snel mogelijk in huis hebben, zo gezellig.

8. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Suus: Tja, wij hebben enkel glazen ballen. Beter gezegd: hadden, ze zijn bijna allemaal stuk. Zou dus oo, wel plastic ballen kunnen kopen, maar daar houd het niet op. We hebben een kunst-kerstboom en verleden jaar zijn ze er in geslaagd die takken los te prutsen :confused: .

En mijn laatste aanwinst is meer hind dan kat, dus stel je voor.. :rolleyes:

9. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Zaterdag gaan wij hem halen! Ik vind het zo leuk en gezellig, als het aan mij lag had ie er al in Augustus gestaan ;)

Ik zorg altijd dat ik hem voor mijn verjaardag heb staan (de 11e).

10. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik ben er nu mee bezig :)

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik denk dat het toch maar dit weekend wordt.... :)
    Heb denk ik een plekje gevonden waar ik de boom neer kan zetten.

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb de boom net opgezet. Vind het zo gezellig...

13. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Ik denk dat wij hem vanavond op gaan zetten, sint is hier het weekend al geweest, dus wat dat betreft kan het.
    Ik vind dit altijd zo'n gezellige tijd!

14. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Ooh kerst! HEERLIJK! Al die lichtjes, vroeg donker, kaarsjes, af en toe hoor je een vuurpijl afgaan, rotje hier, rotje daar.... ik heb de kerstboom al ruim 2 weken staan! Ben een echte kerstmens, en heb dus ook niks aan sinterklaas gedaan.. volgend jaar moet ik wel, Delano begint het nu te snappen, en wilde al een stuk rookworst in zn schoen leggen! Ik vind sinterklaas vreselijk! Enge vent, met gekke pieten.. wie weet wat voor gekke eronder zitten haha!

Ik vraag aan de sint...een gezellig kerstfeest ;)

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wij gaan zaterdag onze nepboom optuigen...Zal mij benieuwen hoe lang hij dit jaar rechtop blijft staan......Een van mijn katten mag namelijk graag zelf in de boom hangen :) .....En dat doet ze dan voornamelijk midden in de nacht (waardoor je van schrik rechtop in bed zit... :confused: ).

16. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik wil ook maar had eigelijk met mezelf afgesproken om te wachten tot na jelina's verjaardag. Maar het kriebelt zo, dat ik hem misschien toch vannavond ga opzetten.

17. Female

Female Niet meer actief

Leuk zeg al die kerstvoornemens!

Idd, ik kon het niet laten en heb hem net meteen gehaald. Wat een gesjouw zeg!
    Maar na gevecht staat ie, nu de lampjes aan t hangen. Leuk leuk!
    Mijn man zal me wel weer uitlachen vanavond :)

18. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Hij ligt al beneden, Roy gaat hem na z'n werk ophangen, en dan kan ik hem weer versieren.

Kon het toch niet laten.

19. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    De regel hier is na Sinterklaas, wanneer de kerstboom er staat vind ik het ook altijd zo gezellig, ' s avonds de lichtjes die het huis verlichten.
    Wat ik wel vind is dat het zo verwarrend is voor de kinderen, je ziet in de etalages maanden op voorhand al kerstballen en kerstbomen terwijl de sint nog niet is langs gekomen. De kinderen moeten er waarschijnlijk helemaal niets meer van snappen.

20. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik ga toch maar vanavond al beginnen !

Deel Deze Pagina