nou de mijne staat ook en hij hangt bomvol rood, goud, cognac en bordeauxkleurige ballen en slinger, 3 snoeren lampjes (ik wil liefst nog meeeeer) en 1 gouden vlinder speciaal voor mijn kleine Bas. Ik hoop dat ie hem kan zien.
Wij gaan zaterdag kerstbomen kopen! Lekker bij de boer het land op, echt geweldig En dan meteen optuigen denk ik! Heb er zin in.. En we hebben vorig jaar keiveel ballen in de uitverkoop gekocht, van die plasticcen, maar dat mag de pret niet drukken
wij moeten nog een kerstboom halen ...vind het alleen altijd zo'n zooi als je m opzet ....die vieze kluit ...bleeeh maar goed als tie dan eenmaal staat geniet ik er wel van .....
Wat een mooi ideetje zeg! Hier staat ie ook, echt gezellig! Heb nu meteen zin in kerst, alleen zo jammer dat manlief alle feestdagen moet werken.... Had ik gister toch alle lampjes vastgemaakt, gingen ze KAPOT Grrr... Kon ik weer helemaal opnieuw beginnen... Maargoed hij staat
Ik moet de boom nog van zolder halen en er een boom van maken hahahah Hij is 2.10 m hoog... ruim anderhalve meter doorsnee en er moeten 400 lampjes in... Ik ben dus nog wel even bezig
Ik ga voor het eerst in 10 jaar weer eens nieuwe kerstboomversiering halen, ik kan niet wachten! Morgenavond koopavond meteen met mannetje naar de stad! Welke kleuren zijn eigenlijk HOT op dit moment?
heb ik die boom staan lampjes erin gedaan had ze na gekeken voor ik ze er in deed en je raad het al grrrrr zitten ze erin doet een snoer het niet grrrrrrr.
wij nemen dit jaar 2 kerstbomen mijn man wil m voor het raam en ik achter in de kamer (daar is een nu nog lege plek voor evt piano) dus heb ik bij intratuin een klein kerstboompje voor in de vensterbank gekocht. zal er even een fot van maken
welke kleur hot is? ik zie veel paars en roze in de winkels, in combinatie met zilver. dus ik ben totaal weer niet hip haha. ik heb ooit wel goud en blauw gehad toen het hip was. maar ben niet modieus haha
ik ben denk ik ook niet hip want ik heb in die kleine boom geen kerstballen maar belletjes (die had ik over van naaien) en chocolademunten nog van sinterklaas. en in de grote wil ik allemaal verschillende ballen.
Hier komt van het weekend de boom weer te staan.. Onze boom word weer versiert met rood goud en groen.. Kerst brengt toch altijd weer een speciaal sfeertje heerlijk
Of allemaal van die houten figuurtjes.. ieh.... haaahahahha En een boom met groene versiering vind ik ook niet mooi... tenzij de boom wit is...
mijn oma had vroeger een roze kunstboom met knipperende gekleurde lichtjes. dat was pas erg hahaha....