Kerstborrel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door yvie, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    heb je je rijbewijs Yvie? gewoon zeggen dat je nog moet rijden! de beste smoes allertijden voor dit soort dingen....

ik had afgelopen dinsdag een kerstborrel/etentje en heb ook gewoon gezegd dat ik moest rijden, dat was ook zo en drink eigenlijk niet zo vaak maar toch is er dan niemand die er wat achter zoekt... ze zullen alleen respect voor je hebben omdat je niet rijdt met drank op :D

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik vind zowiezo dat je geen verantwoording af hoeft te leggen. Drinken is toch geen verplichting?
    Maar je kan toch zeggen dat je moet rijden? Dat je hoofdpijn hebt? Antibiotica slikt?

Ik drink zo min mogelijk nu, maar heel af en toe een glas mag wel van mezelf. Mocht je zwanger zijn dan heb je pas met 6-8 weken een bloedband met je kindje. En voor die tijd weet ik het wel, aangezien ik er zo mee bezig ben :)
    Maar ik drink erg weinig nu, soms een glas wijn per week.

3. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Wij hebben ook kerstborrel op het werk en normaal ga ik dan met de fiets. Maar nu denk ik zeker als het positief zou zijn ik gewoon met de auto ga, heeft niemand iets te zeggen, moet erna nog ergens heen ofzo. Als ik negatief test of ongi wordt dan drink ik wel gewoon.
    Normaal drink ik wel bij feestjes ofzo maar ik kan het ook heel erg goed laten, dus ja. De meesten verwachten denk ik ook wel dat we ermee bezig zijn, heb het nooit hardop gezegt maar ook niet ontkend.

Deel Deze Pagina