Klussen voor je eisprong vraagje.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Starry, 17 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hallo dames,
    Ik heb even een vraagje...
    Ik heb als het goed is pas over 10 dagen m'n meest vruchtbare dag, kan het nu dan al zijn dat ik vruchtbaar ben?
    M'n mannetje en ik hebben afgelopen weekend behoorlijk wat geklust :oops: :) en vroeg me af of het dan misschien al raak zou zijn geweest? Ga er vanuit dat alles pot dicht zit maar goed you never knows :)
    Liefs Starry

2. est

est Actief lid

22 nov 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    je zegt het zelf al: pas over 10 dagen heb je je meest vruchtbare dag.. Goed sperma kan in een optimale omgeving tot 7 dagen in leven blijven, dus zelfs in de meest optimale situatie kan het nu niet raak geweest zijn.. Maar ja, je moet het natuurlijk ook nog wel voor de lol blijven doen he.. Anders voelt je mannetje zich ook zo misbruikt.. Ik zou zeggen: begin alvast met om de dag en dan over een dag of 8/9 flink aan het klussen slaan..

3. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    we hebben ook echt voor elkaar geklust en natuurlijk in ons achterhoofd dat er misschien iets moois uit zou voor komen. Maar ik vroeg het me gewoon even af of het mogelijk zou zijn geweest.

4. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Ik zal effe hoop strooien:

deze maand heb je misschien een kortere cyclus waardoor je zonder je't wist al wel in je vruchtbare dagen zat...

Waar zouden we zijn zonder hoop. Valse of niet, tdoet toch altijd een beetje goed te mogen verlangen niet?

Liefs
    Kitty

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    er zijn altijd "sterke" zwemmers die langer dan "standaard" overleven, tis niet zo dat je nu al zwanger zou kunnen zijn als je je eisprong nog niet hebt gehad, maar het kan maar zo gebeuren dat op het moment dat jij je eisprong (vroeger) hebt terwijl je het niet weet er al "zwemmers" zitten te wachten tot je ei voorbij komt "huppelen" ;)

tja en als die zwemmer zo sterk is te overleven wie weet ook sterk genoeg om je eitje te bevruchten...

tis zeker niet zo dat je alleen maar zwanger wordt als je vlak voor of op de dag van je eisprong "klust" meestal worden vrouwen zwanger omdat ze "ruim ervoor" dus geklust hebben en er al een paar "paraat" staan... ;)

succes..

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

Goed zaad blijft tot 72 uur leven in het vrouwelijk lichaam onder de juiste omstandigheden! Dat is 3 dagen.

Daarom is het ook van belang om je vruchtbare dagen te bepalen... je eisprong. Het beste is om een paar dagen voor je eisprong te gaan klussen. En dan om de dag! Aangezien het zaad lang genoeg in leven blijft zit je dan op je maximale kansen. Ook na je eisprong nog even volhouden, want een eicel is na de eisprong 24 uur bevruchtbaar...

Als je het op deze manier volhoudt heb je de meeste kans van slagen....

Overigens mag je natuurlijk ook lang voor de tijd klussen ;) Je wordt er alleen niet zwanger van ;)

Heel veel succes ermee!

Deel Deze Pagina