Dag dames, Inspiratie gezocht! Wij gaan met Sinterklaas met de familie een dobbelspel doen en iedereen heeft de opdracht om 5 kleine cadeautjes te kopen voor 20 euro. Het moeten unisex cadeautjes zijn, geen onzincadeautjes en de leeftijden variëren tussen de 12 en 85. Ik vind het maar lastig... Ik zat zelf te denken aan in ieder geval een cadeaubon of iets dergelijks en een spelletje.. maarja ik wil wel iets meer variatie dan alleen dat. Wie heeft er leuke ideeën?
Uhmmmm Boek Mok Iets voor in huis Plantje Nagellakje Douchegel of iets in die trant. Set kerstballen of juist 1 wat duurdere. Reep chocolade
Pak pannenkoeken,is met poedersuiker en stroop erbij. Pak cupcakemix met bakvormpjes erbij. Fotolijst met sinterklaasgedicht in. Chocolade Kookboeken met snelle gerechten (die zijn vaak simpel en dus voor iedereen te maken) Keukenschort met ovenwanten Badhanddoek (beetje groot formaat)
IQ / smart game (Xenos, Action, kruidvat) Thee pakketje Gadgets (oplader, USB hub, etc bij HEMA, Blokker, Action) Tijdschrift Iets te snoepen (Hema heeft potten met allerlei zuurtjes) Mok
Kookboekje Keukengadgets Iets eetbaars, bv chocolade Speciaal biertje Mini flesje likeur Puzzelboekje Fotolijstje Amusesetje Woondecoratiedingen 1/5 staatslot
Hema heeft super veel leuke dingen voor kleine prijsjes. Oa onderstaande mok. En anders bijv Lenzenbakje, pakje zakdoeken, nagellakje, USB stick, leuke kerstballen bij de action.
Nagellak December kalender (Kraslot) Een winters dingetje voor in huis van Action Een pakketje met snoep/chocolade Flesje wijn of borreltje Anti-vries setje voor de auto Tijdschrift
December kalender Kookboek (lagen hier in het tuincentrum voor €3 per stuk) Fietslampjes (altijd handig) Puzzelboekje Bad- en of douche spul Chocoladeletter Kado bon van een winkel
Bij de xenox heb je van die potten met ingrediënten om zelf koekjes te bakken. Met hele leuke namen zoals knuffelkontjes, hartendiefjes enz. (ook lulkoek, trouwens) Anders inderdaad even de action binnenlopen.
Geurkaars Zilverfolie voor je voorruit auto Geurding voor in de auto Nagelknippersetje Mugcake 5 euro in een lijstje (noodhulp) Lange aansteker met waxinelichtjes Een mega grote mok Leuke handzeeppomp
Zakje koffiebonen of flesje koffiesiroop Warme huissokken of handschoenen Kerst raamstickers Handcrème Tortillachips met salsa of guacamole Alleen unisex cadeautjes lijkt me heel saai, misschien een paar unisex, 1 voor een man en 1 voor een vrouw kopen? Dan heb je wat mee keuze (en in mijn ervaring gaat dat prima tijdens het spel en kiezen sommigen zelfs ook iets omdat hun partner dat leuk vindt).
Wij moeten 2 kadootjes kopen van totaal €5 (vier het met cliënten van mijn werk) Ik dacht aan: Adventkalender Afwasborstel + afwasmiddel Tijdschrift Puzzelboekje Theeglas + thee Chocolade Douchegel Waxinelichtje Decoratie voor in huis Mooi schrijfblok + pen Kalender 2018 Agenda 2018 Genoeg te verzinnen voor dat bedrag hoor!
Hier waren vorig jaar de emmers een groot succes. Lekker groot, dus doet het altijd goed en ook handig. De vrolijke emmer van afgelopen jaar is hier veel gebruikt. Top cadeau
Chocolade Geurkaarsjes Mok Kraslot Kerstkaarten Jaarkalender Fotolijst Ik zou rondje action gaan dan kom je al een heel eind