Het bed maakt niet zoveel uit. Wat is de afstand tot het stopcontact? Mijn middelste heeft er één van de IKEA. Deze zit aan de muur vast.
https://www.ikea.com/nl/nl/p/fubbla-led-wandlamp-wit-00381599/ Ik heb hem even opgezocht, dit is hem. Er zit nog een verloop stuk van het snoer naar het stopcontact. Als ik het zat ben omdat er misbruik van wordt gemaakt dan neem ik die in beslag. Ook is de lamp dimbaar wat ook wel prettig is. De lamp zit erbij, hopelijk gaat die lang genoeg mee. Dat zou een struikelblok kunnen zijn.
Wij hebben een philips hue lamp en de afstandsbediening aan het bed geplakt, kan ze zelf alles dimmen en uitzetten.
Onze zoon van 6 doet s'morgens de lamp aan wanneer hij gaat lezen, hij moet dan toch uit bed om zijn boek te pakken. Hij heeft okk een half hoogslaper. Een klem zou hier niet handig zijn, dan zou het aan bed moeten klemmen maar iemand is nog al wild in zijn slaap. Een stopcontact hebben we zo niet bij de hand.
Mmmmm een stevig klem lampje zou hier wel optie zijn. Altijd zonde om in de muur te boren aangezien ik niet verwacht dat ze lang in de halve hoogslaper zullen liggen...