Kerstcadeau’s tradities?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door tatie, 19 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Bij ons geloven ze alledrie nog in sinterklaas. Ze vinden het wel leuk om iets te verzinnen voor een ander. Ik heb verteld dat de kerstman in andere landen komt zoals Amerika en dat sinterklaas hier komt.

tatie vindt dit leuk.
  2. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Het geloven in Sinterklaas maakt vooral uit in de hoeveelheid cadeaus die ik met kerst wil geven ;). Als zij niet meer gelooft, mag het accent verplaatsen naar kerst. En als iedereen voor iedereen een cadeau mag bedenken, zitten we meteen op 15 pakjes, wat nu een beetje veel is na 5/12 èn nog twee verjaardagen in november en december

3. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Ja dat is zo hoor. Daarom ook bij ons pyjama en kleine dingen. Wij hadden verjaardagen in oktober, ook uitgesmeerd naar november nog. Dan sinterklaas er nog bij. Ze verzinnen ook niet echt speelgoed zoals barbies omdat ze dan wel zien dat ze dat van sinterklaas al hebben gekregen. Mijn zoontje wil nerfpijltjes (van sint kreeg hij een nerf haha). Zelf geven wij een boek, schilderen op nummer, wat dingen om die coronatijd door te komen ook.

tatie vindt dit leuk.
  4. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.674
    18.749
    113
    Vrouw
    -
    Je kan pakjes natuurlijk ook heel klein houden of aan het praktische koppelen
    Wij hebben bijvoorbeeld, sokken, ondergoed, pyjama, beddengoed, bruisballen, badproducten
    Voor de jongste word dat dan aangevuld play doh , sticker boek, stickers
    Voor de grote met een playstation kaart, lader voor de playstation bakjes , wekker radio en kraslotjes.

Voor onszelf als ouders hebben we eigenlijk maar 1 pakje .

tatie vindt dit leuk.
  5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Wij doen niet echt aan kerst.
    Jongens krijgen een switch spel en een tiptoi spel.
    Dochter iets voor haar hamster.
    Verder nog niks in huis

tatie vindt dit leuk.
  6. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Ja dat is ook zo hoor; je kunt het zelf zo gek maken als je zelf wil inderdaad. Maar pyjama’s en knutselspullen heb ik om die reden vaak al met Sinterklaas ;)

7. Lindy92

Lindy92 Bekend lid

5 okt 2020
    642
    323
    63
    Hoe doen jullie het met uitpakken? Gewoon alles in 1 keer? Met een spel? Hier liggen dit jaar wat meer pakjes onder de boom,zo'n stuk of 25

8. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.076
    12.030
    113
    Wij gaan ze 1e kerstdag in de ochtend open maken, anders wil mijn zoontje meteen aan de Lego en wordt het veel te laat.

Ik denk dat we om en om de cadeautjes gaan open maken, al heeft de jongste bijna niets... die krijgt alles van zijn grote broer!

Deel Deze Pagina