Bij ons geloven ze alledrie nog in sinterklaas. Ze vinden het wel leuk om iets te verzinnen voor een ander. Ik heb verteld dat de kerstman in andere landen komt zoals Amerika en dat sinterklaas hier komt.
Het geloven in Sinterklaas maakt vooral uit in de hoeveelheid cadeaus die ik met kerst wil geven . Als zij niet meer gelooft, mag het accent verplaatsen naar kerst. En als iedereen voor iedereen een cadeau mag bedenken, zitten we meteen op 15 pakjes, wat nu een beetje veel is na 5/12 èn nog twee verjaardagen in november en december
Ja dat is zo hoor. Daarom ook bij ons pyjama en kleine dingen. Wij hadden verjaardagen in oktober, ook uitgesmeerd naar november nog. Dan sinterklaas er nog bij. Ze verzinnen ook niet echt speelgoed zoals barbies omdat ze dan wel zien dat ze dat van sinterklaas al hebben gekregen. Mijn zoontje wil nerfpijltjes (van sint kreeg hij een nerf haha). Zelf geven wij een boek, schilderen op nummer, wat dingen om die coronatijd door te komen ook.
- Je kan pakjes natuurlijk ook heel klein houden of aan het praktische koppelen Wij hebben bijvoorbeeld, sokken, ondergoed, pyjama, beddengoed, bruisballen, badproducten Voor de jongste word dat dan aangevuld play doh , sticker boek, stickers Voor de grote met een playstation kaart, lader voor de playstation bakjes , wekker radio en kraslotjes. Voor onszelf als ouders hebben we eigenlijk maar 1 pakje .
Wij doen niet echt aan kerst. Jongens krijgen een switch spel en een tiptoi spel. Dochter iets voor haar hamster. Verder nog niks in huis
Ja dat is ook zo hoor; je kunt het zelf zo gek maken als je zelf wil inderdaad. Maar pyjama’s en knutselspullen heb ik om die reden vaak al met Sinterklaas
Hoe doen jullie het met uitpakken? Gewoon alles in 1 keer? Met een spel? Hier liggen dit jaar wat meer pakjes onder de boom,zo'n stuk of 25
Wij gaan ze 1e kerstdag in de ochtend open maken, anders wil mijn zoontje meteen aan de Lego en wordt het veel te laat. Ik denk dat we om en om de cadeautjes gaan open maken, al heeft de jongste bijna niets... die krijgt alles van zijn grote broer!