Onze kleine man slaapt nu onder een laken en een dekentje. Hebben jullie een dikkere deken voor de winter? Of een dikke slaapzak?
Alleen een winterslaapzak. Ze gaat het hele bed door dus een delen zou niet werken. Word het kouder krijgt ze een dikkere pyama aan.
Hier een keiharde deken/laken weigeraar. Ze draagt een lekkere dikke winterslaapzak met een romper. Wordt het straks kouder krijgt ze ook een pyama aan.
Het ligt er aan of je kindje een koukleum is en hoe koud je huis snachts wordt. Hier nu zo'n 18 graden, dochter een koukleum, nu draagt ze een dikke pyjama (badstof of velours), in een "zomer slaapzak" van de Hema (is niet heel dun). Als ze eenmaal slaapt leg ik nog haar laken met zomerdekentje over haar heen (als ze nog wakker is schopt ze die af). Als het kouder wordt (minimaal 16graden wordt het hier), krijgt ze een dikkere deken en een iets dikkere slaapzak, maar niet zo'n super dikke met mouwen, ze woont niet op de noordpool en ik wil het toch een beetje laten ventileren, ik krijg zo'n dwangbuis gevoel bij die slaapzakken met dikke mouwen
Dekens worden niet gebruikt omdat die of los worden getrokken of weg worden getrapt. Wedden nu een mouwloze romper aan, katoenen pyjama en dan in de mouwloze winterslaapzak. Slaapzak met mouwen hebben we geprobeerd, maar meneer weet de mouwen af te ritsen dan vind je ineens een lege mouw in bed of een armpje die door het open geritste deel is geduwd