Kerstcadeau als bedankje wekelijks oppassen

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Baileyy, 16 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Wie geeft er opa/oma tante / buurvrouw of wie er oppast ook iets met kerst?
    He al eens een Rituals pakket gegeven, 1 voor man en 1 voor vrouw.
    Maar wat nu? Particulier een kerstpakket bestellen zei iemand mij, maar is dat wel leuk? Waar vind je mooie?

    Wat doen jullie als bedankje? Een cadeaubon vind ik niet zo leuk om te geven.
     
  2. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Ik krijg als gastouder wel eens kerstpresentjes.
    Van de hema bv een pakketje doucheschuim, of lekkere chocolade oid.
    Het gebaar alleen al is al hartstikke leuk!
     
    Baileyy vindt dit leuk.
  3. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.913
    3.335
    113
    Je kunt natuurlijk ook gewoon zelf een mandje samenstellen met spulletjes die de oppas leuk vindt. Zeker als je een beetje weet wat diegene lekker vindt. Kerstkransjes/chocolaatjes/kaas koekjes/of wat dan ook. Flesje wijn/bier/fris
    En een cadeau kaartje Hema ofzo.
    Leuke knutsel door kind erin.

    Of een nieuwjaarspakket. Oliebollenmix, krenten, chocomelk, (kinder)champagne, sterretjes.

    Douchespul/rituals is wat persoonsafhankelijker, dus zou ik niet zo gauw voor kiezen, tenzij je weet wat diegene lekker vindt.
     
  4. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Dat nieuwjaarspakket is echt een leukidee!
     
    Fristi2012 vindt dit leuk.
  5. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.510
    8.362
    113
    Ik zou sowieso geen standaard pakket doen, als je iemand persoonlijk kent is een zelf samengesteld pakket afgestemd op de persoon voor wie het is veel leuker!

    Wij hebben wel eens een Museumjaarkaart (met geen idee meer wat) gedaan en eens een Intratuinbon (met plantje). Bewust wel met bonnen dus, maar de bonnen wel echt uitgezocht bij de persoon.
     
  6. Flan82

    Flan82 Lid

    13 jan 2019
    95
    45
    18
    Vrouw
    Ik doe elk jaar wat voor de gastouder en de hondenuitlaat.
    Meestal wel iets van een bon. Dit jaar van de Hema met kerstchocolade erbij. Voor de gastouder van de kinderen een mooie kersttekening en een bedanktekst.

    Pakketje is ook leuk. Je kan zelf ook een leuk doosje vullen met van alles en feestelijk inpakken.
    Het uitpakken is vaak al het leukst van net pakket (vind ik)
     
  7. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    kerstthee van yogitea, waxinelichtjes met geurtje (die ik misschien nog met wasi tape beplak) en iets van chocola
     
    Baileyy vindt dit leuk.
  8. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Superleuk dat nieuwjaarspakket!
    Ik ga daar even iets van een variatie op bedenken. Oliebollen gaan ze toch niet bakken. Maar wel iets in die trant is erg leuk idee!
     
    Fristi2012 vindt dit leuk.
  9. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Ik ga naar de Makro voor een kerstpakket (leen t pasje van iemand anders), al is zelf samenstellen ook erg leuk: een 'start t nieuwe jaar relaxed' pakket als iemand wel van bv nagellak etc houdt
     
  10. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.983
    8.786
    113
    Een pakketje met streekproducten is ook erg leuk. Bij ons kun je dat zelfs bij de plus uitzoeken.
     

Deel Deze Pagina