Hoi, Ik heb even een vraagje. We hebben bij onze Maxi Cosi een voetenzak gekocht en in de Maxi Cosi zit een verkleiner. Als onze baby straks in januari geboren wordt, dan gaat hij/zijn in de voetenzak, maar hoe doe je dat dan met de verkleiner? Leg je verkleiner dan IN de voetenzak of de voetenzak erover heen (lijkt me niet zo handig)? Of haal je de hele verkleiner eruit?
er zitten "gaten" in je voetenzak waar je de gordels doorheen kunt doen. Wijst zichzelf! Succes ermee!
Bedankt voor de reacties. De gaten in de voetenzak leken me ook vrij duidelijk, maar ik wist niet of je de verkleiner dan IN de voetenzak moest leggen, de voetenzak over de verkleiner heen of dat je de verkleiner bijv. helemaal niet gebruikt als je de voetenzak erin doet. Maar de verkleiner moet dus IN de voetenzak. Dankjewel!
wij hebben een maxi cosi en een voetenzak, maar hoe ziet een verkleiner er eigenlijk uit? Heb je die nodig en zit die er niet standaard in?
Volgens mij zit die standaard in een Maxi Cosi. Dat is dat ding met de rand om het hoofdje van de baby. Bij ons kun je die eruit halen.
het kan toch niet logisch zijn dat je de verkleiner in de voetenzak gaat gebruiken. je doet gewoon de voetenzak over de verkleiner en je kindje zit dan echt wel met zijn hoofdje op d juiste plaats hoor
florian heeft ook altijd de verkleiner in de voetenzak gehad, werd ons ook geadviseerd in de winkel. anders ligt het kleintje ook niet heel erg fijn volgens mij, maar dat is alweer even geleden voor ons
@ guusje, als je de verkleiner onder de voetenzak doet wordt het "ding" voor om het hoofdje te klein... maar goed, die van ons paste überhaupt niet in de verkleiner...
Ik heb beide uitgeprobeerd (zonder baby overigens): eroverheen en eronder, en de verkleiner IN de voetenzak werkt tocht echt het beste. Het ziet er ook het meest natuurlijk uit. Het is echt een heerlijk warm nestje zo
Wij hadden de verkleiner ook in de voetenzak. Andersom is echt geen doen hoor. Nu past 'ie allang niet meer in de verkleiner .
De verkleiner hoort inderdaad in de voetenzak. Op die manier zit het hoofdje het stevigst en zit je niet te klooien met de stof, die je in de verkleiner moet proppen.
oh , dit hebben ze mij echt nooit verteld hoor. zal het maar eens gaan proberen... het niet zo handige is dan wel dat als de voetenzak te warm word in 1 keer dat je dan telkens heel da ding er moet uithalen.
Nou ik zit effe mee te lezen hier maar wij hebben altijd de verkleiner achter de voetenzak gehad... Heb nooit gemerkt dat ze niet fijn zat.
Mwah, dat dacht ik ook voordat Milan geboren werd. Maar het zijn echt periodes waarin je 'm wel de hele tijd gebruikt en dan bijv. in de zomer weer niet. Die voetenzak is echt heel warm, dus die wordt hier alleen gebruikt als het buiten echt heel koud is, en dan slaat het weer meestal niet in één keer om. Wij hebben 'm in het begin gebruikt (in de zomer wel, maar Milan was toen nog zo klein). Na 2 weken hebben we 'm er weer uitgehaald. En nu zit 'ie er vanaf begin nov. ongeveer weer in. Dus zo vaak hoef je 'm er niet uit te halen .
maar als het te warm wordt. dan rits je toch gewoon de boven kant van de voeten zak er af. en wij hebben hem ook aan de binnen kant. en daar hoord ie ook als je advies vraagt zegen ze het zelfde