Hoi allemaal, Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest, al 7 weken! Ik heb toen een afscheidsberichtje geplaatst ivm een reis naar Australie. Die reis zit er nu bijna op, nog 9 dagen en dan zijn we thuis. We hebben het echt super! behalve de nodige pech (waaronder de huurauto in de kreukels rijden ) hebben we ook gave dingen meegemaakt. Het hoogtepunt was Fraser Island, een van de mooiste plekken ter wereld. Met een 4wheeldrive over het strand en mulle zandweggetjes heenrijden en wildkamperen aan zee is echt een heel avontuur! Morgen vertrekken we voor een 3daagse trip naar Cape Tribulation (Noordoostkust) waar we regenwoud wandelingen gaan maken (waarvan 1 snachts) en kroko's in hun natuurlijke omgeving gaan bewonderen, en dan is het inpakken en terugvliegen. eerst naar Sydney, en dan via Taipei weer naar huis. Ik heb het forum echt gemist, heb af en toe wel gespiekt om te kijken wat er gaande was nog 9 dagen en dan ben ik weer regelmatig (dagelijks dus ) op het forum. Tot dan allemaal! groetjes, Marieke
wauw wat een avontuur, dat lijkt mij ook wel wat! ik kan je berichtje herinneren, nu je het zegt! geniet dan nog maar even van de laatste 9 dagen, want zo te horen geniet je er enorm van! tot over 1,5 week en wellicht komen we elkaar vaker tegen
jeetje! ik me dat berichtje ook nog wel herinneren, is dat alweer 7 weken geleden?!? wat gaat de tijd toch megahard!
OOOHHH. JALOERS hierzooo! Hoewel....ik ben vorig jaar tijdens me huwelijksreis (China, Australie en nieuw zeeland) in Aussie geweest en ik ben op Fraser island geweest. Echt een top plek. We hebben ook dubbel gelegen op de zanwegen over het eiland crossen... Wij gingen met een vliegtuigje naar het eiland en landde op het strand...super **droom, droom, droom**