oi oi ik vraag jullie ideeen? misschien vinden jullie het kinderachtig, maar aangezien mijn vriend en ik een heel zwaar jaar achter de rug hebben, en wij het aankomende jaar opnieuw willen beginnen en de goede dingen naar voren willen halen. wil ik met de kerst een leuk avondje hebben met mijn vriend eerste kerstdag ofzo. wel is het probleem dat ik nog thuis woon dus alleen de slaapkamer kan gebruiken. hierop slaapt onze kleine ook. maar die slaapt dus dit zal in principe geen problemen geven. maar wat kan ik doen om deze avond speciaal te maken? qua eten en muziek ed: wat doen jullie en hebben jullie misschien ideeen? ik moet wel heel eerlijk zggen dat ik niet rijk ben dus moet niet heeel erg veel geld gaan kosten. groetjes
Hoi troela, Ik zou zeggen lekker voor hem koken! Als je de keuken kunt gebruiken. En een mooie brief voor hem schrijven. Met vuurwerk (lekker van elkaar genieten) hihi op het einde ! Slaap je op een kleine kamer ? anders zou je er een tafeltje neer kunnen zetten om samen te eten. Ps hoe doen jullie het dan als er nog een kleine bijkomt ? (mischien een brutale vraag)
we hebben bijna eigen huisje maar met de kerst nog niet, heb best een grote kamer hoor dus lukt best groetjes
Zak waxinelichtjes halen en overal neer zetten. Iets met bloemen, al is het maar 1 mooie rode roos. Dan heb je al voor weinig geld een heel romantisch sfeertje. Lekker muziekje erbij en de stemming zit er al in. Wat eten en drinken betreft heb ik niet echt tips. Hangt er natuurlijk ook erg vanaf waar hij/jullie van houden. Je zou wel een spuitbus slagroom achter de hand kunnen houden. Heerlijk om die van de gekste plekjes af te likken .....
misscien een wat persoonlijke vraag, je hoeft ook niet te antwoorden... maar wordt er dan gewoon gevreeen als de kleine op de kamer ligt.... weet dat het voor het kindje natuurlijk niet veel uitmaakt maar ik vraag me af of ik me dan echt relaxed zou kunnen voelen....... groetjes!
Haha, daar had ik met mn slagroom nog niet eens bij stilgestaan. Het zou mij persoonlijk behoorlijk remmen denk ik. Maar volgens mij maakt het voor de kleine (als die nog echt klein is) helemaal niets uit.
het maakt vast niks uit voor de kleine, die heeft daar toch geen besef van .. de kleine ligt bij ons ook op de slaapkamer straks.. (tijdelijk inwonend bij mijn ouders) ik moet nog afwachten hoe ik daarop reageer met sex denk dat het best raar is..
Troela: less is more, zoals de Engelstaligen zeggen. Dusss... inderdaad waxinelichtjes, een roos en iemand anders op dit forum gaf als site: www.lidl.nl - feestgerechten voor weinig geld. Kun je lekker wat maken. Wat ook heeeel romantisch is: pannetje kaasfondue. Kaas, stokbroodje, verse groenten, een flesje wijn... met wat muziek op de achtergrond en een aangeboden massage in het vooruitzicht is het dan een heel bijzonder kerstfeestje!
Neem anders even ook een kijkje op www.lovingyou.com. Is weliswaar een engelstalige site maar er staan veel leuke ideën op. Zo was er een keer een man die zijn vriendin mee had genomen naar een hutje in het bos. Hij had bij de achterdeur of zoiets een touw gespannen die ze moest volgen. Een stukje verderop hing er een envelop met daarin wat lieve woordjes over hun afgelopen jaren samen, nog iets verderop een foto van waar ze elkaar ontmoet hadden en zo hing er elke paar meter wel iets wat over hun relatie ging. Op het eind had hij volgens mij een roos gehangen met daarin een trouwring. Was echt een heel orgineel en mooi idee (niet dat dat over kerst gaat maar dan krijg je een beetje een idee van wat je kunt verwachten, er staan ook ideën op voor de kerst). Wat je ook besluit te doen, ik hoop dat jullie iig een leuke kerst zullen hebben!