Kerstcadeau

Discussion in 'De lounge' started by LesGra, Oct 28, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. riga01

riga01 Bekend lid

Apr 28, 2010
    978
    392
    63
    Female
    In de zorg
    Den-Haag
    Ik ben ook in december jarig dus ga niet uitgreid lijstje vragen. Maar heb een waisttrainer gevraagd en een nieuwe sport outfit.

LesGra likes this.
  2. Amberxx

Amberxx VIP lid

Nov 6, 2013
    5,020
    5,230
    113

Wij geven elkaar geen cadeaus omdat het moet vanwege een verjaardag of feestdagen. Als we iets nodig hebben kopen we het. En als we iets graag willen hebben dat niet direct noodzakelijk is overleggen we of we dat halen. Daarmee wacht ik niet tot een speciaal moment.

LesGra likes this.
  3. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

Apr 25, 2011
    6,036
    2,900
    113
    't Gezellige Brabant
    Niet zoveel denk ik. Ik heb eerder dit jaar al een Kitchenaid gehad en recent een nieuwe spiegelreflexcamera die bijna 1000 euro kostte. Dus eigenlijk is het wel meer dan genoeg. Misschien nog een fluitketel van Le Creuset. De waterkoker is na ruim 15 jaar dienst niet zo best meer.

Mijn man krijgt een lekker gevoerd vest. Laatst was hij zijn jas ergens vergeten en had toen alleen een jasje wat hij op de fiets draagt. Zijn oude vest hebben we vorig jaar weg gedaan. Verder heeft hij ook geen wensen. Vaak kopen we ook gewoon iets wanneer we het nodig hebben of als het vervangen moet worden. Laatst kocht hij nog een telescopische heggenschaar. Nu is het snoeiseizoen, daarmee wacht je niet tot kerst zeg maar :)

LesGra likes this.

Share This Page