hoi, een half jaar met mijn nieuwe vriend en ZWANGER! met mijn ex man ziekenhuizen in en uit gelopen, ik zou niet spontaan zwanger kunnen worden want mijn eitjes zijn niet goed! dus nooit meer verwacht, maar de droom komt uit. vorige week dinsdag de test gedaan....wist echt ff niet wat ik zag en geloofde het ook niet! maar het is toch echt waar! ben 4 jaar geleden ook zwanger geweest (dmv IUI) en ik ben nu op precies dezelfde dag uitgerekend, alleen toen ging het mis met de kerst..... dus ik ben nu wel vreselijk onzeker bij elk pijntje....flinke bandenpijn volgens de VK. eergister echo gehad en we zagen het hartje kloppen! waanzinnig, maar af en toe toch nog dat donkere wolkje met de gedachten of alles wel goed gaat. het ene moment geniet je de andere vreselijk onzeker. ik mag a.s. dinsdag weer voor een echo.....blijft superspannend. groetjes danielle
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Voor mij is het vandaag precies een jaar geleden dat ik positief testte, wat een geweldig moment en een nóg mooier resultaat! Een hele gezonde, voorspoedige zwangerschap gewenst en een heel gezond kindje!