Hoo ik heb even een paar menigen nodig.. Ik had denk ik rond de 26e eisprong had getest met ovu testen maar was beetje vaag want die was ruim een week vet positief! Maar heb me ei gehad! Nu had ik op di. 4dec, wo, do en vr heel licht bruin bloedverlies! En gisteren en vandaag is het weg! Heb ook gevoelige borsten niet echt pijn maar wel gevoelig! En steeds een honger gevoel! Zou ik zwanger kunnen zijn?? En waneer kan ik dan testen?
Hoi, Zou een inestelling kunnen zijn geweest maar nog even geduld met testen. Het beste kan je testen op de dag dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden, als je eerder test heb je kans dat je te vroeg test. ` Zelf heb ik nooit inestelings bloeding gehad, maar weet dat er zat vrouwen zijn die dat wel hebben gehad, duim voor je spannend hoor
Dankje wel Tsja aangezien ik niet precies weet waneer me eisprong is geweest en ik ng erg onregelmatig ben wacht ik gewoon nog 1week dan weet ik het zeker
Het kan inderdaad een innesteling zijn geweest! Omdat je het niet zeker weet zou ik minstens 5 dagen wachten met testen.. daarna kun je gewoon testen hoor! Spannennnnnd.
2 dagen na t bloeden gestopt is kun je testen.. Meer dan twee dagen bloedverlies klinkt wel als lichte ongi, sorry x