Zo dankbaar voor alles wat ik heb!

Discussie in 'De lounge' gestart door bonnievdakker, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Zo met de kerstdagen komt er van alles bij me boven. Het afgelopen jaar is zo bijzar geweest. In jan ondekte we dat ik zwanger was, feb opa overleden, eind feb oom in coma, begin maart getrouwd, eind maart oom overleden, aug zus bijna overleden en is nog steeds aan het revalideren, sept Tijn geboren!
    Het leven kan soms vreemde wendingen nemen. Als ik hier dan soms de verhalen lees van vrouwen die heel lang zwanger proberen te worden of die te maken hebben met andere elende, voel ik me wel eens schuldig. Wij hebben nooit met dat soort dingen te maken gehad, we waren niet eens bezig. Tijn is het mooiste wat me ooooooit is overkomen en daar ben ik zo dankbaar voor! Ik hoop dat iedere vrouw deze dankbaarheid ooit mag voelen!

http://www.youtube.com/watch?v=JqfGqOx2iDQ

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Mooi gezegt meis!
    Rond dit tijd van het jaar word ik ook altijd sentimenteel... :oops:
    Maar het is gewoon waar. Je staat nu vaker stil bij dingen en realiseerd je hoe gelukkig je je soms mag en kan prijzen.
    Geniet van alles waar je zo dankbaar voor bent!

Liefs!

3. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Zo is het meiden, niets aan toe tevoegen, genieten met volle teugen !

hele fijne dagen !

liefs..

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ik begrijp je ok heel goed en ook een vaak een schuldgevoel naar de vrouwen die jaren lang moeten doen voor zo'n mooi wondertje

5. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

mooi nummer zeg en mooie clip!'
    meiden niet opgeven hoor! SUCCES met alles!

fijne dagen...

6. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    @Fleur1: Dat heb ik ook echt vaak. Ik heb er niets voor hoeven doen, het werd me zo de schoot in geworpen. Gun het de andere meiden zo onwijs graag! Als ik dan hier op het forum lees dat 1 van de dames die al zo lang bezig is eindelijk zwanger is, kan ik wel janken van blijdschap!

7. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Mijn moeder is dit jaar geopereerd aan maagkanker, ben zo blij dat de operatie geslaagd is en dat ze er zo op tijd bij waren. Alles gaat nu weer een beetje 'normaal'. Ze moet wel elke twee uur eten maar voor de rest kan ze alles weer. Dat ik nog niet zwanger ben (na 7 maanden proberen) is heel vervelend maar ben toch blij dat de familie weer op beide benen rondloopt!

Liefs Dib

Hele fijne feestdagen!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo'n mooi nummer ! Krijg er kippenvel van. Zeker met die beelden erbij. Heb hem gelijk op mijn hyves gezet.

Deel Deze Pagina