Even een vraagje ... Ik wil met spoed een reisdocument aanvragen voor mijn kindje .... Maar ik heb het gevoel dat dat langer duurt dan je kindje te laten bijschrijven in je reisdocument. weet iemand hoe lang dit duurt ?
heb het ook gedaan volgens mij gewoon zoals je zelf met spoed doet! er komt gewoon een sticker in je pp. dus 2 of 3 dagen?
Bij schrijven in je eigen paspoort duurt ook gewoon een week. Weet niet of het sneller kan als je het met spoed aanvraagt. Gewoon duurt in ieder geval een week.
Hey Sybje! Heb net voor Ediah een paspoort laten maken omdat we woensdag met haar naar Italie gaan, dus zit er helemaal in: Er staat normaal gesproken 5 dagen voor. Nu was het er al in 2 dagen (maar daar kan je natuurlijk niet zomaar op rekenen, zeker niet rond de kerstdagen). Als je het via een spoedprocedure doet is het er na een dag, kost je wel 2x zoveel als de gewone procedure. Dit geldt allemaal zowel voor het maken van een paspoort, als voor het bijschrijven in het paspoort van een van de ouders.
oke ...ik vrees dat ik dan een probleem heb ...want woensdag is het gemeentehuis dicht zag ik.... en ik ben toch echt wat nodig