Nou jaaah zeg!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Friezin87, 29 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Wat me gisteren is overkomen, ik brak gewoon mn klomp.... Heb me nog nooit zo beledigd gevoeld.

We zijn gisteren gezellig met de hele vrienden club naar de bios geweest. Vriendin van me trof bekenden van haar. Zegt die meneer ineens tege. mij.. En jij bent zeker haar moede, dat kun je wel zien! Euh pardon!!! Ben verdorie nog maar 28 en zij is een jaar ouder... Dus je snapt m wel gezellig avondje bios zat er voor mij niet echt meer in..

Hebben jullie dit wel eens meegemaakt. Of ook al eens flink beledigd??

2. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Was t geen grapje? Of dat hij dronken was

3. Islah

Islah Niet meer actief

Ik zou m'n avond eerlijk gezegd niet kunnen laten bederven door zo'n opmerking hoor. Je weet zelf toch hoe het echt zit? Sommige mensen zijn nou eenmaal slecht in leeftijd schatten, zelf ben ik ook zo dus daarom waag ik me daar ook niet aan haha, maar deze meneer zat er wel heul erg naast natuurlijk.

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ah joh, maak je niet dik!
    Boeit jou een opmerking van een vreemde. Niet toch zeker?!

5. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Nee, niet dronken en nee helaas ook geen grapje, en me niet dik maken, dat is makkelijker gezegt dan gedaan, vooral met al die hormonen. Normaal zou ik het me niet zo heel erg aantrekken.

6. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    O dat lijkt mij ook niet leuk.
    Maar neem aan dat hij zich ook wel lullig gevoeld heeft, toen hij erachter kwam dat je een jaar jonger bent dan zij.

Mij werd weleens gevraagd of ik zwanger was.....
    Maar was gewoon aangekomen. Dan voel je je ook rot hoor.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Reactie misschien niet handig.

Maar om nu heel je avond er door. Laten verpesten. ???

Kan niet anders dan als een soort grap bedoeld zijn. Je laat je wel kennen zeg😌

8. Islah

Islah Niet meer actief

Maar je hebt je nog nooit eerder in je leven zo beledigd gevoeld als deze keer? Dan heb je gelukkig weinig vervelende opmerkingen gehad.

9. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik ben niet zo gauw beledigd. Maar ik word ook meestal jonger ingeschat dan ik ben.

De mooiste vond ik deze: ik liep als 23-jarige op het winkelcentrum en werd aangesproken door een Jehove Getuige. Hij zei: ik heb een mooi tijdschrift voor je, precies voor meisjes zoals jij, over ongewenste zwangerschappen bij tieners. Huh? Zie ik eruit als een ongewenst zwangere tiener dan?

10. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Nee het was echt geen grapje.. Keek m namelijk eerst vragrnd aan ook omdat ik dacht dat ik t eerst niet goed verstaan had.. Maar toen die zei ja evht serieus sprekend... Toen had ik evht zoiets van what the.....

T zullen de hormonen zijn waardoor ik echt ff van slag was

Ben anders ook wel wat onzeker over. Mijn uiterlijk. Daar word t zo niet beter van met zn opmerking...

11. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Wauw, dat is echt heel onaardig :$
    Vind je zelf dat je er naar je leeftijd uit ziet?

12. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    en hier maak je je serieus nu nog zo druk om dat je er een topic voor opent.

ik ben ook weleens 8 jaar ouder geschat als dat ik ben. Nou heb die man echt niet afgeschoten hoor. Soms is het gewoon moeilijk te zien of sommige mensen kunnen echt niet schatten.

13. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ik heb een aantal jaren geleden een soortgelijk iets gehad.
    We waren met een bevriend stel op wintersport. Zij is zo'n 6 jaar jonger dan mij. Werd er gevraagd of zij m'n moeder was:D

Wat hebben we daar een lol om gehad:D:D:D

14. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Ik word daarentegen altijd jonger geschat... :) Vorig jaar vroeg een leerkracht op de school waar ik kom als externe begeleidster of ik een nieuwe leerling was... Ik krijg ook vaak de vraag of ik stagiair ben :) Ik word er 29 ;)

15. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    O ja, hormonen. Sorry, had je onderschrift niet gezien. Als ik zeanger zou zijn zou ik het idd ook zwaarder nemen dan normaal.
    Rot-hormonen!

16. Islah

Islah Niet meer actief

Ik inderdaad ook niet, dat maakt het wel een beetje anders. Ik herken het overigens gelukkig niet van m'n eigen zwangerschappen.

17. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    8 jaar valt ook wel mee, maar als moeder aangezien eorden van een vriendin van je die een jaar ouder s. Haar moeder is 56 en ik zelf 28. Hmm

18. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Normaal schatten ze me redelijk op mn leeftijd. verschild wel eens twee jaar dus ja daar piep ik dan ook niet over

19. mumija

mumija Niet meer actief

Nou, ik snap wel dat ts het niet zo´n geslaagde opmerking vond hoor..;) Ik zou het zelf namelijk ook niet zo leuk vinden. Zeker als je al wat onzeker bent over je uiterlijk.

20. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    ach joh die vent is gewoon niet goed snik geweest. Als je nu dagelijks zo veel ouder word geschat zou ik zeggen ...ja meid misschien moet je er iets aan doen. Maar 1 keer....laat het snel van je afglijden

Deel Deze Pagina