Wij hebben een hele tijd terug een bank besteld bij trendhopper. Begin juni is deze geleverd, maar de bank is scheef, de naden zijn scheef en nog meer wat er mis mee is. Van trendhopper zijn ze komen kijken en hebben beloofd dat we een nieuwe krijgen. Prima; zo leek het. Helaas verloopt elk contact op ons initiatief en houden ze ons nergens van op de hoogte. We zouden in sept/okt. andere krijgen (wat natuurlijk al veel te lang duurde!). Utiendeljik hebben wij gebeld waar de andere bank nou bleef. Een medewerker ging voor ons kijen en kon er niets over vinden in de computer. Zij kon alleen maar terug vinden dat we een klacht hadden ingediend maar verder niets! Haar collega die over de klachten gaat belde me terug: Volgens hun wil de fabrikant "ineens" geen nieuwe meer leveren terwijl ze dat eerst wel zouden doen. Dit horen we pas.. als we zelf bellen.. terwijl we al maanden op een nieuwe wachten! Maar het hoofdkantoor is coulant want die heeft beloofd dat ze dan zelf een nieuwe bestellen (volgens het filiaal) dus er komt toch een nieuwe maar ze weten niet wanneer. Waarschijnljik rond kerst.... ik heb direct aangegeven hier niet mee akkoord te gaan en dat ze moeten zorgen dat we hem eerder krijgen, want we wachten echt al heel lang en dat ik anders mijn geld terug wil. De man uit de winkel reageerde heel bot en zei alleen " ja mevrouw daar heeft u niets aan dan heeft u geen bank". Mijn geld mag ik wel terug, dan komt hij de bank halen als ik dat wil. poeh zucht.. ben de trendhopper zat! wat denken jullie? krijgen we toch nog een goede bank? iemand ervaringen met de trendhopper?
Mijn ouders hebben ook zooooveeel gezeik gehad van trendhopper met een bank. Die ene bank die ze daar hebben besteld hebben ze drie keer teeuggebracht, ook scheef, naden lelijk gestikt ofloslaten na een maand etc Dra ma
Denk er inderdaad over om geld terug te vragen.. helaas zitten we dan waarschijnlijk 2 maanden zonder bank.. met de feestdagen. Niet heel gezellig en praktisch. Maar ben die trendhopper zoo zat!
Geld terug vragen, ergens anders een bank halen en ter overbrugging een goedkope van marktplaats of kringloop ophalen
Aantal jaar geleden (1998 denk ik) hadden mijn ouders daar ook een bank besteld. De bank zou komen op een bepaalde dag dus wij hadden op die dag ook afgesproken met de gemeente dat ze de oude bank kwamen ophalen. De nieuwe bank kwam binnen maar zonder pootjes aan de onderkant. Eerst zeiden ze dat het zo hoort maar mijn moeder hield vol dat er echt pootjes onder hoorde. Bank werd weer meegenomen, zouden pootjes onder worden gezet. Net voor de kerst (in juli geleverd) kregen we dan eindelijk de bank met pootjes. In de tussentijd op tuinstoelen gezeten.
Dreigen dat je het geld terug wil. Geloof me dan heb je die nieuwe bank ineens heeeel erg snel.. Helaas ook ervaring met Trendhopper Dus mensen: ben je dol op gezeik bestel dan vooral je meubels daar
Dreigen en je geld terug vragen. ... en niet wachten op nieuwe. ...Andere kopen hoor service zegt al genoeg. Ik ben bang dat je nieuwe ook scheef gaat zijn.
Dat had ik al gedaan, maar het kon toen nog steeds niet sneller.. en die man werd ook ineens minder vriendelijk
Toch nog een keer bellen en vantevoren even heel goed uitzoeken wat je rechten zijn en daar naar verwijzen als je je eisen tafel legt. Zodra ze doorhebben dat jij weet wat je rechten zijn, kan er ineens vanalles alsnog geregeld worden!
Dat is wel een goeie, ik zal is googlen! Eigenlijk ben ik die winkel zo zat inmiddels.. we kopen normaal gesproken altijd goedkoop.. en dachten nu wat foetsoenlijks te kopen bij een goeie winkel.
En wat je ook zegt; beweren dat ConsuWijzer je geadviseerd heeft dat te zeggen Ook dan werken ze vaak ineens een stuk beter mee..