Hey dames, Ik ben aan het rondkijken naar een nieuwe droger. Ik wil graag een condens droger en heb niet zoon groot budget. Nu zat ik online te kijken naar een indesit droger. Maar ik heb nog nooit van dit merk gehoord. Heeft iemand van jullie een droger van dit merk? En bevalt deze? Alvast bedankt voor de reacties!
Mijn ouders hebben de droger en ik heb er een wasmachine van. Doet het na 3 jaar nog prima, de droger hebben ze zelfs al 5 jaar.
Wij hebben een wasmachine van Indisit, werkt prima, vooral voor dat geld. Daarbij vind ik dat soort aankopen zo jammer van het geld, dus ik wilde er niet meer aan uitgeven dan noodzakelijk. Het zal best zijn dat de kwaliteit wat minder is, maar de prijs dus ook Dus als je niet al te veel te besteden hebt is een Indisit een prima keuze!
Hier eentje zo'n 6 jaar gehad toen in ene het hitteelement het opgaf, nu samsung en die bevalt mij beter, maar ach voor de prijs van die indesit heb ik niet kunnen klagen. Nooit problemen mee gehad.
Wasmachine van indesit al 7 jaar prima 1x storingje gehad in het wasprogramma maar dit kwamen ze heel snel verhelpen. Wasdroger van Indesit hebben we nu 1,5 jaar en doet t goed. Moet er wel bijzeggen.. dat we m niet heel vaak gebruiken. (1x per 2 weken ofzo)
Bedankt voor de reacties meiden. Hier word hij ook bijna nooit gebruikt ongeveer 1x per week. Dus dan ga ik hem denk ik maar gewoon aanschaffen.
Nou dan kan het inderdaad prima. Ik draai meestal 4 wassen per dag en zelfs dat kan mijn Indisit wasmachine aan
Wij hebben een wasmachine en een droger van dit merk. Na 5 jaar werkt het nog steeds super, nog nooit problemen mee gehad! ( ik klop het wel even af... )
Same here, wasmachine was al helemaal crisis. Nu beide vervangen door Bosch voor (wat mij betreft) een superprijsje via Wehkamp.
Wij hebben een wasmachine, droger, koelkast van dit merk. Allemaal zelf aanzetten dus niet digitaal. Het digitale gaat sneller stuk bij wasmachines of drogers van ieder merk. Wij zijn er heel tevreden over. We hebben ze gekocht omdat we op dat moment een klein budget hadden. Als ze stuk gaan zou ik toch voor een ander merk gaan. Niet omdat ik niet tevreden ben, maar omdat ik wil besparen op water en stroom. De droger is inmiddels al bijna 10 jaar oud en moet binnenkort vervangen worden.
Het merk maakt niet zoveel uit, maar ik zou wel kijken naar energieverbruik. Dat verdiend zich namelijk erg snel terug! Vraag het maar eens na in de winkel, dan kunnen ze je bedragen op jaarbasis geven ipv die cijfers en plusjes. Ik kwam er bijvoorbeeld laatst door een verkoper achter dat het verschil tussen een A++ koelkast en en een A+++ voor ons zou neerkomen op 75 euro op jaarbasis. Ik had geen flauw idee dat 1 zo een plusje zoveel verschil uit maakte....
Heb een was/droog combi gehad van indesit, zo'n 4 jaar gebruikt, prima ding. Nadeel van zo'n combi is dat er wat minder was in kan en het dus (als je er veel in propt zoals ik..) het wat minder goed droogt, haha. Magoed als je daar rekening mee houdt doet ie het prima. Schoonzusje gebruikt 'm nu nog steeds, denk dat ie inmiddels dus zo'n 7 jaar in gebruik is? Doet het volgens mij nog prima. Heb wel eens op internet gelezen dat mensen het merk ook wel 'in de shit' noemen omdat het een slecht merk zou zijn maar heb ik persoonlijk niets van gemerkt.