Bruin bloedverlies/afscheiding en zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nisjebakkerr, 20 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nisjebakkerr

9 jun 2016
    31
    34
    18
    NULL
    NULL
    Wie heeft er nog meer bruine afscheiding gehad? Rond de 4 weken zwangerschap? Ik heb 10 DPO voor het eerst getest toen al licht bruine afscheiding. . 11 DPO had ik sochtends vers bloed bij afvegen wc papiertje vol. Ik dacht O toch ongesteld geworden. Daarna werd het meteen bruin en dat bruine is aan blijven houden.. ene keer is het licht van kleur andere keer wat donkerder en natter.. Bij ons zoontje heb ik ook bruine afscheiding gehad rond een week of 5 en dat ging allemaal goed. Maar maak me nu wel extra zorgen , omdat ik in oktober een miskraam heb gehad.. overigens had ik toen vaak rood bloed en veel bruin. Wat toen overging in ongesteldheid bloed. Misschien iemand die dit herkent? Bruine afscheiding/bloedverlies rond de 4 weken? Heb dit nu dus al vanaf dinsdag. Maar weet dat het bij de zwangerschap van mijn zoontje ook wel 1,5/2 weken aan heeft gehouden.

2. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.603
    4.019
    113
    Vrouw
    Ik heb het deze zwangerschap gehad van 5,5-7,5 week. Als het bij mij misging, werd het ook na een paar dagen rood. Ik heb bij 1 miskraam ook door getest en toen was er ook duidelijk afloop te zien.

Ik duim voor je dat het snel ophoudt en dat het niets te betekenen heeft.

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.062
    17.019
    113
    Ik heb het in mijn eerste en derde zwangerschap gehad: begon rond 10 DPO en kwam af en aan terug tot 7 weken (derde zwangerschap) en zelfs 11 weken (eerste zwangerschap).
    Uit beide zwangerschappen zijn gezonde dames geboren, dus het was hier geen slecht nieuws.
    Hopelijk voor jou ook niet:thumup:

Deel Deze Pagina