buik helemaal tegen je boobies aan

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door henkie24, 9 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

hmmm heb de laatste dagen als ik bv zit helemaal het gevoel dat mijn baarmoeder/buik tegen mijn borsten aandrukt. bh zit dan ook niet lekker. herkent iemand dit? baby beweegt daar ook veel op die plek

2. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Ja, da's lastig. Als je nog BH's met beugels draagt, dan zou ik er een zonder beugels aanschaffen. Dat zit een stuk beter!

Gelukkig wordt het beter als de kleine in daalt.

3. henkie24

ja heb al zon meegroeibh :( het is ook niet heel de tijd maar hij trappelt nu gewoon heel tijd daar boven in. in het begin deed ie het altijd aan de zijkant maar nu vind het hier op deze plek erg leuk heb ik het idee ;)

4. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    hier hetzelfde, het 'stoort' me de afgelopen dagen ook steeds meer moet ik zeggen.
    ik kan niet meer normaal zitten dan zit het heel vervelend, zonder bh zit nog het lekkerste maar ik zie het niet zitten om zonder bh te lopen.
    dus zit nu beetje achterover gezakt en dan gaat het wel alleen nog meer funest voor mn rug.....
    s'avonds gaat mn bh vaak wel uit want dan ben ik dat ding helemaal zat.
    en dat trappelen doet hij bij mij ook steeds vaker boven in, maar dat vind ik niet erg hihi.

5. henkie24

ja dit is precies wat ik ook heb. gelukkig! ja heb nu ook bh uitgegooid want hoef de deur niet meer uit, maar idd zonder bh ziet het er ook echt weer niet uit :D en idd als je wat achterover hangt gaat het beter.
    hier is de kleine erg druk vandaag maar das alleen maar goed natuurlijk. hij schopt zowat de tosti uit mijn hand hahaha. het is daar boven in op die plek ook helemaal hard. terwijl mijn buik onderin gewoon zacht is

6. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    mijn bh heb ik net ook uitgedaan, ik ga toch pas eind van de middag weer de deur uit.
    de kleine is de afgelopen dagen ook steeds bewegelijker en voel ik steeds beter.
    en ook onderin heel veel, maar ben er al achter dat hij een beetje aan het indalen is. maar weet het niet zeker maar ga het dinsdag wel aan de verloskundige vragen want heb een soort ongi gevoel onderin en ik voel hem daar steeds draaien en schuiven.
    hij ligt bij mij ook vrij dicht op mijn buikwand dus kan hem goed volgen hihi.
    en mijn vriend ook :D

7. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik kan niet eens zonder bh :( ik ben van cup B naar D gegaan en ze groeien nog steeds :confused: D is ook al aan de krappe kant en als je dan bedenkt dat ik 1.65 ben en 54 kilo weeg, ugh, :pale: en mijn man maar lachen en iedereen vertellen :evil:

dus ik heb dat (nog) niet van mijn beeb maar van mijn borsten ;)

8. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    ik heb cup E dus als ik jou was zou ik het gewoon proberen, het lucht echt op.
    maar lees dat je er geen last van hebt, maar ook al heb je er geen last van is het lekker dat je borsten de vrije ruimte hebben.

9. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hmmmm, ga het toch maar eens proberen dan, ;)

Deel Deze Pagina