Kerstdiner loopt uit op ruzie

Discussie in 'De lounge' gestart door Dana1989, 27 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

wat afschuwelijk!

@TS wat erg zeg! Jullie hadden je hond al terechtgewezen en dan het hondje wegsmijten en daarna nog wat gal over jullie uitstorten. sterkte, ik hoop dat het toch nog een beetje goed komt.

2. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Meis wat een rottig kerstdiner heb je gehad! Wat een naar gedrag van de vrouw van je schoonvader en je schoonvader zelf!
    Je vraagt je dan inderdaad af waar dat vandaan komt, vanuit jaloezie misschien? Heel akelig en ik begrijp dat je gekwetst bent! Maar denk maar gewoon; als hij ineens vanuit het niets nare opmerkingen maakt en het niet op een normale manier bespreekbaar maakt als hem iets dwars zit, heeft hij een probleem, niet jij...
    Ik zou zeker ook gekwetst zijn maar hou de eer aan jezelf en ga niet terugschelden.... Ik ben benieuwd hoe het afloopt...
    XX Kangeroo

3. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Family isn't always blood!
    Biologisch gezien misschien wel, maar het (klein)kind is er nog niet en heeft er nu ook nog geen last van dat het een opa mist die zulk ongewenst gedrag vertoont. En ik denk dat de vriend van TS zo'n soort vader liever kwijt dan rijk is.

Ik zou er helemaal klaar mee zijn en zeggen have a nice life zonder ons!

4. misa

misa Niet meer actief

Woow.. Hier zou ik helemaal klaar mee zijn. Ze bekijken het maar! Wat je vriend wil kun je niet bepalen maar wat jij kiest wel.

Wij hebben ook een nare en bijzondere schoonouders situatie. Sinds een poos alweer geen contac en dit keer is het voor schoonmoeder blijvend.

Wel of geen kinderen in beeld zou mijn keuze niet beinvloeden. Soms ben je beter af zonder dat soort mensen, dus ook je kinderen. Wil je onze kinderen zien, dan moet je eerst met ons door een deur kunnen en ons rescpecteren en accepteren.

Sterkte!

5. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Hallo allemaal. Ik heb een dag na het voorval nog vroege harde buiken gehad. Verloskundige erbij en gelukkig gaat het nog goed met onze kleine maar de verloskundige gaf wel aan dat ik deze stress situatie's moet vermijden. Mijn vriend en ik zijn er erg van geschrokken dat zijn vader en stiefmoeder mij als zwangere vrouw op een zeer dreigende manier kompleet tot het bot hebben gekwetst en uitgescholden. Ik voelde me helemaal niet veilig en was erg bang dat ze me fysiek zouden aanvallen. Je voelt je toch wel erg kwetsbaar als zwangere op z'n moment. Mijn vriend en ik hebben besloten om zijn vader en stiefmoeder uit ons leven weg te houden want zulke mensen zijn niet gezond en erg gevaarlijk. Zijn stiefmoeder wist de volgende dag niet eens dat ze een woede aanval had gehad naar onze pup... Dan klopt er iets niet in je bovenkamer.. Dus erg gevaarlijk mens voor ons kind! Reden genoeg om ons gezin te beschermen tegen zulke rare mensen. Ik vind dat mijn schoonvader erg veel lijkt op iemand met een narsistische persoonlijkheid stoornis, teminste de kenmerken komen door alle jaren erg veel naar voren. Ook reden genoeg om deze mensen op afstand te houden.

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oe jakker! Ik denk dat het een goede beslissing is. Maar... Hoe denkt je vriend er over? Het is wel zijn familie, dus moeilijker om afstand van te nemen, ook al doen ze nog zo... Sterkte in elk geval!

7. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Mijn vriend is er ook helemaal klaar mee. Zijn vader zorgt al voor jaren stress omdat hij al jaren negatief sprak over mij tegen mijn vriend dus hij moest me altijd verdedigen tegenover zijn vader en nu is zijn grens ook bereikt.

Deel Deze Pagina