Ik neem afscheid van zzp..

Discussion in 'De lounge' started by Ons Kleintje, Dec 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Lieve Meiden!
    bij deze ga ik stoppen met zwangerschapspagina.
    Ik ben er gewoon verslaafd aan geworden, de computer zit de hele dag naar me te lonken, samen met de stapels was, afwas en papieren op de achtergrond (waar ik kan niet aan toe kom)..
    ik zit elke dag wel meer dan 2 uur achter zzp, dat was nooit mijn bedoeling geweest, maar het is gewoon TE LEUK geworden en daarmee te tijdrovend, en ik kan er geen maat in houden. Ik baal dan zo na een avond zzp, dat de afwas er nog staat bijvoorbeeld.
    Omdat ik nu opnieuw zwanger ben, ben ik ook sneller moe, en ik heb ook eigenlijk helemaal geen zin om dingen te lezen over tweelingen en vroeggeboorten want daar ga ik alleen maar onzeker van worden. Ik ben heel blij dat ik in verwachting ben van een tweeling en ik maak me nu eigenlijk helemaal geen zorgen en dat wil ik zo houden. Toch laat ik vaak mijn oog vallen op de vlindertjes of negatieve verhalen over vanalles en nogwat en dat doet mij op het moment helemaal geen goed.
    Ik heb heel veel aan zzp gehad, vooral de verwerking van de vroeggeboorte van mijn zoon en in het maken van de keuze voor een twee (en derde!)
    bedankt daarvoor, ik wens jullie allemaal veel geluk en gezondheid toe, met sommige van jullie had ik echt een fijn contact.
    ik neem met tranen in mijn ogen bij deze afscheid van zzp.
    liefs van mij!

2. Chai

Chai Niet meer actief

Ik begrijp je keuze echt helemaal.
    Een hele fijne zwangerschap toegewenst en veel succes met de afwas.. :p

3. Adorable

Adorable Fanatiek lid

Dec 20, 2008
    2,601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hmmm das herkenbaar hihi, hier ook zo'n verslaafde, ma ben niet bereid om afscheid te nemen hier hihi.
    Ma ik snap het heel erg goed en vind het knap dat je afscheid neemt:)
    Ga lekker genieten van je zwangerschap!!!!
    Liefsss Adorable

4. kan me voorstellen dat je er soms een poosje afstand van wil nemen
    maar je hoeft toch niet gelijk defenitief afscheid te nemen ;)

Kijk gewoon af en toe een keer
    en als je niet wilt kijk je niet ;)

5. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    als het voor jou een fijne keuze is dan wens ik jou ook veel geluk en vooral gezondheid toe... en lekker genieten van je zwangerschap...!

liefs mora

6. Alita

Alita Niet meer actief

Jammer maar heel begrijpelijk...succes verder met je zwschap meid!!

7. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    enne kun je niet gewoon doen dat wanneer je klaar bent met je huishouding je dan ffe spiekt op zp? zo doe ik het ook hoor.... even tijd voor mezelf... de ene keer zit ik achter de pc en de andere keer kijk ik een leuke serie of lees een boek ofzo....

8. Ons Kleintje

dat is het dus.. dat kan ik niet:)

9. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Hey meid,

Ik wens je echt alle goeds toe. Lees hier pas dat je een tweeling verwacht. Van harte gefeliciteerd.

Jammer dat je hier weg gaat. Maar als het je teveel tijd en energie kost is het een goede keus.

Heel veel geluk gewenst in de toekomst. En ik hoop dat je nu een fijne zwangerschap hebt. Probeer lekker te genieten ondanks je vorige zwangerschap.

Dikke kus aan je dappere ventje!!

Liefs Jada

10. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Begrijpelijk hoor, kost mij ook wel eens moeite om maat te houden.

Nog gefeliciteerd met je tweelingzwangerschap! Een tweeling hebben is heel leuk :D

11. Ons Kleintje

Je hebt pb!

12. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Jammer meid, maar begrijp je besluit wel. Het hoeft ook niet voor eeuwig te zijn toch?

Veel succes met alles en misschien tot ziens!

13. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    1,443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Allereerst van harte gefelicteerd met je zwangerschap.

Maar kun je niet tijdelijk een break nemen?
    Snap heel goed wat je bedoelt....hier lonkt de dweil al de hele ochtend naar me (sopje is alweer koud :)). De kleine ligt nu op bed en dus ideale tijd om te dweilen....nog even snel op ZP kijken....pppffff en we zijn weer een uur verder :$
    Veel succes en geniet van je zwangerschap en misschien zien we je nog een keer terug???

Ik ga nu dweilen ;)

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    Jammer, maar we zien je vast snel weer!;)Als je niet meer zo moe bent en je huishouden weer op orde is bijvoorbeeld. Het is hier vééél te gezellig om weg te blijven.
    Een fijne zwangerschap gewenst iig.

En nu ga ik ook offline, want ik móet ook aan t huishouden, je bent echt niet de enige :D

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

succes met je zwangerschap meid! hier ook eentje die veel op zp te vinden is haha! ik spreek mezelf af en toe streng toe dat ik wat in huis moet gaan doen of even met mijn zoon spelen.

maar begrijpelijk dat je even afstand neemt hoor.

16. josie

josie Bekend lid

Sep 28, 2007
    685
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik schrijf hier niet zo veel meer vanwege gezondheidsproblemen van mijn ukkie, maar voorheen wel bij de prematuurmama's.
    Nu las ik dat je zwanger bent en ik wilde je heel graag feliciteren!!

Wat een geweldig nieuws en wat een superkado dat het er twee zijn!!! Ik wens je een hele goede zwangerschap en geniet ervan. Ik snap dat je stopt bij zzp.

Groetjes, Josie

17. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

fijne zwangerschap!!!

18. M28

M28 Fanatiek lid

Apr 20, 2009
    1,044
    0
    0
    O.K. laat je nog wel even weten hoe de zwangerschap afloopt?? zet je een berichtje bij prematuur?? zou ik echt heel leuk vinden

veel succes.. en voor vragen stuur een p.b

19. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

& wel jammer dat je weg gaat hier bij zp.. Maar ik snap je volkomen hoor, het is best verslavend.. Ik probeer ook al tijden het huis op orde te houden, maar dan denk ik ach kan wel even op zp kijken, maar dan ben je inderdaad zo een uur verder, en dan is er geen tijd meer voor het huishouden helaas.

20. Yukl

Yukl Niet meer actief

Aaaah, ik ga je wel missen hoor!!

En he, ik had nog niet gezien dat je zwanger bent van een een-eiige tweeling (wat super leuk dat het ook nog eens een-eiig is!)!! Gefeliciteerd :)

Heel veel geluk gewenst :)

Share This Page