View attachment 600682 Ik ga voor deze. Easy peasy. Ben er zelf niet dus mijn schoonmoeder krijgt het erbij cadeau op haar vaste oppasdag
Hier zijn er verschillende ouders met horeca zaken. Die (laten) de meeste prachtige creaties bezorgen op school. Staat altijd vol met busjes.
Voor de oudste melted snowman. De tweede en derde zitten in hetzelfde lokaal en die krijgen stokbrood met kruidenboter mee (lekker makkelijk) en een persoons opgemaakte bakjes huzarensalade. Tenminste, als ik kleine bakjes kan vinden... Anders gewoon een grote schaal in kerststijl opgemaakt
Ik heb de lijsten nog niet gezien, was donderdag voor het laatst op school. Ik zie wel wat er nog toe te voegen valt. Eerdere jaren heb ik een worteltaart met witte chocolade ganache en fondant decoratie in Frozen stijl gemaakt, en een keer havermout pannenkoekjes (of was dat nou Pasen?) In mijn ervaring blijft er gewoon structureel veel over, tenzij je friet of cupcakes maakt, en ik houd het graag semi-gezond. Maar wil ook wel weer mn kookkunsten tonen Ik moet vanaf dit jaar x2, en het moet vanaf de avond tevoren tot de avond van het diner goed blijven. Dus ik denk nog even verder na.
Ik kwam nog een hoop in mijn kerstdozen tegen die over waren van vorig jaar of jaar daarvoor. Ik heb ooit wat bij de sligro gekocht (iig die kleine lepeltjes), maar ook bij ah en blokker geloof ik. Ik ga nog even kijken waar ik ze nu haal, want het zijn verschillende vormen en formaten. Misschien dat action ook zoiets verkoopt. Xenos heef iig deze: https://www.xenos.nl/amuseschaaltjes-op-voet-12-stuks
View attachment 600765 Mijn oudste wilt bonbons maken. Ik dacht dan aan cookie dough fudge. Weet zeker dat hij dat lekker gaat vinden en het is super makkelijk te maken. Voor de jongste weet ik het nog niet.. hij wilt cakjes met een sneeuwpophoofdje. Even zoeken naar iets wat in de buurt komt. 2 jaar geleden had ik super gezonde hapjes en kon alles zo weer mee terug nemen Vorig jaar rauwkost en dat ging wel op. Nu willen ze een ander soort hapje, ook goed.
De oudste wil een crescent roll pizza. De middelste mini kwarktaartjes en de jongste wil graag worstenbroodjes.
De kinderen bedenken zelf wat en schrijven met juf het op. Ouders mogen dan 1 van de dingen van de muur halen. (Groep 1) Ben benieuwd wat ze bedenken. Het kaarsje had ik ook al gevonden hahaha
https://www.laurasbakery.nl/cookie-dough-fudge/ Ik denk dat ik deze ga maken of er een eigen draai aan geef.
Mijn zoontje koos de pannenkoeken uit de lijst. Dus denk dat ik kant en klare pannenkoeken neem en dan sterretjes en kerstbomen uitsteekt. Helemaal prima. Voor mijn dochter nog niets gehoord over kerstdiner, niet eens een datum...