Hier was vorig jaar een moeder die kocht een zak oliebollen en nam dat mee Lekker makkelijk haha En het was vrij snel op Vorig jaar had ik mini pizza gemaakt maar dit jaar lukt het me niet om iets warms te maken dus ik ga voor een nagerecht dit jaar Voor de jongste slagroomsoesjes met gesmolten chocolade en versiering Voor de oudste cupcakes met iets kerstachtig erop
Haha oliebollen tja dat kan natuurlijk ook, mijn voorkeur heeft zelf maken omdat je dat kan doen met kind. Van mij betreft vla flip, eenvoudig en kun je zelf maken. Als je wat kant en klaars koopt dan zou versiering leuk zijn omdat je dan nog wat tijd aan besteed aan het geheel. Kun je ook al eerder maken. Dit weekend eerst maar eens kokos koekjes uitproberen, nog nooit gemaakt. Ook eens kijken voor versiering
Vergeten een reactie te geven op je plan, het klinkt heel erg lekker! Ze vroeg hulp op school dus kan ook niks warms afleveren. Ze gaan eerst optreden en dan pas eten dus erg praktisch is het niet
Nee ik kon de groene nergens vinden. We hebben agar agar geprobeerd maar dat smaakt nergens naar. Dus plan gewijzigd. Nog steeds jelly toetjes, maar dan in een plastic champagneglas met mini marshmellows bovenop.
Ik heb groene met kiwismaak (en rode met aardbeiensmaak) gevonden bij een poolse supermarkt! Ze hadden een heel rek vol van verschillende merken in wel 10 smaken! Ik stort het laagje voor laagje in een grote schaal of braadslee, dan in blokjes in kleine cupcakevormpjes en wat versiering erop
Heb appelsap met groene kleurstof gemengd en gelatine blaadjes erbij gedaan En wit is gecondenseerde melk met gelatine blaadjes en een beetje water erdoor geworden.
Agar agar heeft toch ook geen smaak? Net als enkel gelatine ook nergens naar smaakt? Of bedoel je dat niet? Ik heb vanavond met de oudste tig (halal) knakworstjes in bladerdeeg in sterrenvorm gemaakt. Morgenavond voor de jongste aan de slag.
Wanneer hebben jullie kerstdiner ? Hier gisteren en een groot succes alles wat we hadden gemaakt was op En super gezellig
Hier ben ik elke keer de pineut met saai een schaal friet. Dat krijg je als je dicht bij school woont. Maar dit jaar wilde ik een keer wat anders doen en dit is het geworden Lekkere simpele gevulde eitjes met een beetje creativiteit op de afwerking. Dit is voor 3 klassen. Nu hief ik een keer niet zo te timen met die frietpan zodat het op tijd klaar is