wie heeft het ook weleens gehad:schermkapot tablet&reparatie

Discussion in 'De lounge' started by Sila24, Dec 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Scherm van mijn tablet is kapot, een bedrijf gaat een nieuwe erin zetten, maar op 1 of ander manier vertrouw ik het niet helemaal. Als er een nieuwe scherm opzit is het niet kwetsbaarder dan de originele scherm? En ik heb een screenprotector gekocht zo'n doorzochtige tegen krassen, zal ik vragen of die monteur hem dr op zet??

2. busster

busster Fanatiek lid

Dec 6, 2007
    1,462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Ik heb het met mijn telefoon een Samsung note gehad , is geen tablet maar ook wel groot voor een telefoon . Merk geen verschil met het scherm voor en na reparatie qua kwetsbaarheid. Zo'n screenprotector tegen krassen kan je ook makkelijk zelf plaatsen en die helpt echt alleen tegen krassen want je scherm breekt wel gewoon als het eenharde tik krijgt.

3. Minerva

Minerva Niet meer actief

Nou, wat betreft de reparatie die je tablet moet ondergaan, kan ik weinig over zeggen. Het bedrijf heb ik wel hele goede ervaringen mee.

Door gestuntel van mijn vriend en mij moest mijn laptop eind vorig jaar / begin dit jaar 2x gemaakt worden en beide keren door dit bedrijf (via Univé) en het was super gedaan! Snel, goede ophaal & terugbrengservice (laptop in krat, bonnetje met contactgegevens, etc.), goed bereikbaar voor vragen, etc. Ik geef zonder problemen mijn electronica nogmaals mee aan die mensen :)

/edit: nu ik de OP nogmaals teruglees, vraag ik me af of jij dit bedrijf bedoelt (Welkom bij schermkapot.nl) of dat je scherm gewoon kapot is? Het is me niet geheel duidelijk....

4. moonmama

moonmama Actief lid

Aug 4, 2013
    469
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor.hoeveel heb jij hem laten maken.

Die van mij man is ook stuk.
    Wist je dat je een deel vergoed.krijgt als je inboedel/schade verzekering hebt of iets dergelijks.
    Me man heeft 140 euro vergoed gekregen.

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

nee niet bij dat bedrijf, ik moest de tab van unive naar een lokale bedrijf brengen , dat heb ik dinsdag gedaan , hij moest de scherm
    nog bestellen & met de feestdagen ertussen weet ik niet wanneer ik hem kan ophalen , duurt vast nog wel lang

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja kost 125 euro & ik heb contact gehad met verzekering, als het goed is vvergoeden ze dat gewoon

7. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ah, oké.... dan is mijn hele vorige post niet erg behulpzaam :) Sorry!

Share This Page