Kerstdiner

Discussion in 'De lounge' started by Kristel86, Nov 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Eerste kerstdag eten we bij mijn schoonouders. Mijn scgoonmams maakt altijd een lekker buffetje klaar met van alles en nog wat..

2e kerstdag ga ik met mijn werk uiteten.. ( gehandicaptenzorg)

2. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

Aug 4, 2009
    905
    0
    0
    Pff, ik ben als het goed is, net een paar dagen uit het zk. Ik moet dan nog herstellen van een ks maar ik heb wel mijn ouders uitgenodigd. Mijn man zal wel iets makkelijks klaarmaken. Het zal wel carpaccio worden en dan ossenhaas met aard kroketjes, sla en asperges en toe BEN & JERRY's IJS.

De kraamverzorgster zal er dan ook nog zijn dus die kan ook lekker aan de slag :D:D

Ik droom nu van gerookte zalm en gerookte forel als voorgerecht, een medium biefstuk en als toe een ons rosbief en een bakje filet americain:).

3. lvp

lvp Actief lid

Oct 17, 2009
    440
    0
    0
    Ik kom graag bij de topicstartster eten met kerst :D :D :D
    Zonder gekheid: ik heb nog geen idee. Misschien "uit eten" ;) naar McDonalds omdat de kids dat zo lekker vinden (komen we niet vaak dus dat is echt een tractatie voor ze). Anders ik met hubby gourmetten zodra de kids op bed liggen. De kids krijgen dan pannekoeken. Verder hebben wij de hele dag met kerst wel lekkers op tafel, dus uitgebreid koken doen wij niet meer. Kerst is voor ons ook vooral niet te veel rompslomp.

Share This Page