Een bedankje van lovewinnie

Discussie in 'De lounge' gestart door lovewinnie, 13 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Iemand hier ben ik erg dankbaar. Heb laatst een topic geopend over hoeveel we nu meemaken en dan kom je hier een engel tegen die ons dat beetje geeft wat ons weer even vooruit helpt.

Ik weet niet of ze openbaar bedankt wil worden dus noem geen namen maar eerlijk ik ben je erg dankbaar. Ontroerd en oprecht dankbaar voor de mensen die zoiets over hebben voor een ander zonder enige verplichting.

Ik kan nu weer even vooruit kijken.

Ik wens je een gezond, vruchtbaar en liefdevol jaar toe.

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.072
    113
    Ah wat lief van je dat je zo je waardering uitspreekt naar jou reddende zp engel!!

3. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Wat lief van je! En lief van de zp'er!

4. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Ik heb je topic toen gezien, vreselijk lief zeg, ik weet hoe het voelt,zo fijn en dankbaar, en vooral dat er zulke mensen zijn.
    geniet er van,

hoe staat het er nu voor overgens?

5. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.914
    5.233
    113
    Home
    wat fijn om te lezen er bestaan ook nog hele lieve mensen..! <3

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik ben nu offcieel werkloos en ben in afwachting van wat er komen gaat. uwv kan me niet helpen en probeer dus al 2 dg in contact te komen met de curator. Als het goed is krijgt hij een bel terug berichtje maar op de een of andere manier neemt hij maar geen contact op. ik weet nu niet waar ik moet zijn dus. we hebben een voorschot gehad van jawel 375 euro ( ipv bijna 900) en daar kunnen we dus helemaal niks mee want dat is nodig voor rekeningen) ik moet weten of ik nog moet werken bij mijn oude werkgever (of ja de geen die het heeft overgenomen nu) (deed zo nu en dan therapeutisch werken) en al met al is er wel een opzegtermijn van 1 maand bij ontslag. ook staat er in de brief die ik heb gekregen enkel info over een ww uitkering en ik ben ziek en blijf verlopig nog wel ziek. (moet opnieuw geoppereerd worden)

bovenop al dat gezeik kreeg ik een griepje en utieindelijk nu herstellende van een longontstekking met antibiotica en o wat kan een mens zich ziek voelen. ook een migraine aanval van de stress :( met een flinke aura.

zag het echt even niet meer te zitten en dan dit gebaar :D. dat maakt alle ellende weer heel even goed.
    hoe het gaat eind deze maand en wanneer de rest van me salaris nog ga krijgen is een raadsel.

kleding voor de kindjes heb ik gisteren besteld bij wehkamp. van c&a en er was naast de aanbiedingen nog extra korting. mijn zusje schiet dit voor tot ik het geld weer heb. gewoon standaard voor ieder 4 dingen. was erg goedkoop en vooral zoontje kon echt niet langer zo door. gaten zaten in al zijn broeken of hoogwater. dochter droeg ook broeken die net gingen en dus een maatje groter. hun blij en ik blij. papa en mama voorlopig even niet maar dat is niet belangrijk. heb nog kleding van voor de zwangerschap van mijn dochter dus ben erg zuinig wat dat betreft en ben toch al gewend weinig voor mezelf te kopen

al met al onzekerheid en vooral nadenken wat we doen met ons geld.

7. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Wat fijn voor je! Er zitten absoluut engeltjes tussen hier!

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Fijn om te lezen! Wat een klerezooi zeg...

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat lief zeg! Wat fijn.

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Wat lief zeg! Zowel van de ZPer als van jou!

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat ontzettend fijn dat je zo geholpen bent, geweldig :)

12. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Wat lief dat er nog mensen zijn die iemand te hulp schieten!

Hopelijk heb je snel duidelijkheid over het een ent ander zodat je zorgen wat minder worden.

13. natjes

natjes Niet meer actief

Wat voor maat heeft je zoontje nu?

14. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ik wilde ook net vragen welke maten je kindjes hebben:D

15. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.983
    113
    Dit topic is bedoeld als bedankje naar een ander lid. Laten we voorkomen dat het gaat vallen onder de regel 1.22 Het plaatsen van berichten en/of het versturen van privé berichten met als doel het werven van sponsoren of fondsen, in de vorm van geld of goederen, voor jezelf of voor anderen, is niet toegestaan.

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Even een serieuze vraag hoor:):)

Maar mag je een medeforumster die in nood zit echt niet helpen dmv kleertjes sturen oid?
    Ik vind het eigenlijk wel een heel mooi gebaar dat er in deze tijd nog mensen zijn die bereid zijn om uit zich zelf iemand te helpen die het echt nodig heeft.

Bedoel TS vraagt niet om spullen/geld andere mensen bieden het aan. Mag dat ook niet?

17. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wat fijn dat het ook zo kan!

18. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Balen is dat hé.. Misschien maar eens een facebookje voor oprichten anders ofzo?
    Er zijn veel mensen die hulp willen bieden en ook veel die dat nodig hebben.

Mgoed wil niet haar topic verpesten en het op slot laten gooien, kei goed dat iemand je zo heeft geholpen.. :)

19. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    is er bij jou in de buurt geen weggeefhoek via fb? miss kan je daar eens opkijken?

20. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Lief van je! Jullie verdienen het gewoon even!

Deel Deze Pagina