Vooraf: een soepje en garnalen cocktail. Hoofd: Ossenhaas in rode wijnsaus div seizoensgroentes en aardappel/kastanje puree. Stoofpeertjes met vanille roomijs (zelfgemaakt) toe
Totaal geen idee! Maar weet ook nog niet welke dag ik naar mijn schoonouders ga. Kerstavond en 1e kerstdag zijn de kinderen bij mij. 2e kerstdag zijn ze naar hun vader. Nog even afwachten dus...
Dit jaar gaan wij het even anders doen. We nemen van die pannen van kippie en maken er zelf nog wat lekker dingen bij. Een soort lopend buffet maar dan net iets anders
Geen idee! Eerste kerstdag is bij mijn tante met heel de familie. Erg gezellig, iedereen maakt wat voor het diner. Van schoonfamilie nog niks gehoord (en hopelijk blijft dat zo )
We weten het nog niet.. Is ook lastig plannen met de baby op komst. Denk dat we wel een dag buiten de deur gaan eten!
Kerstavond altijd gourmetten met het gezinnetje En eerste kerstdag geen idee ik denk suddervlees met groente en waarschijnlijk rode kriel aardappelen met rozemarijn en tijm uit de oven! Maar dat weet ik nog niet zeker
Eerste kerstdag weet ik niet, we eten bij mijn schoonouders. Tweede kerstdag gourmetten bij mijn ouders.
Een dag bij mij ouders, een dag bij zijn broer en de overgebleven avond maak ik meestal een kaasfondue, gooi ik dekens en kussen op de grond en gaan we gezellig in kleermakerszit eten en filmpje kijken... Vanaf 25e mag de kleine komen dus spannend!
kerstavond gourmetten met de kids 1e kerstdag bij me ouders, geen idee wat we eten 2e kerstdag thuis als gezin en denk allemaal hapjes op tafel
eerste kerstdag geen idee nog , kan boerenkool met worst worden of friet met snack of misschien wel macaroni gewoon haha. tweede kerstdag uit eten met opa en oma en dan gourmetten. ben helemaal nog niet zo bezig met al die vreterijen. ( was het ook eigenlijk helemaal niet van plan)
Eerste kerstdag een buffet bij mijn ouders 2e kerstdag thuis gourmetten, omdat de kinderen dat zo geweldig vinden, schoonouders komen dan ook meedoen
1 van de dagen gewoon gourmetten denk ik. De andere weten we nog niet. Misschien een lekkere grote biefstuk met peperroomsaus. Vinden we allemaal lekker, behalve zoon. Die mag een lekkere dikke kipschnitzel. Hoe dan ook, geen luxe dingen zoals een 6 gangen diner. En het liefst bunker in het weg in een comfortabele outfit.
Nog geen idee, maar ik hoop wel wat lekkers te kunnen maken, want dat vind ik leuk. Op eerste kerstdag gaan we even langs schoonouders, maar nog geen idee hoe of wat (zij vieren het eigenlijk tweede kerstdag met de rest van de familie, maar die dag stond al een afspraak met mijn ouders, dus misschien even simpel en klein). Tweede kerstdag dus naar mijn ouders en dan hebben we een tafel gereserveerd in een restaurant. Misschien maak ik nog wat lekkers voor bij de koffie. En schoonvader nodigt ons nooit uit. Ik neem meestal het initiatief om hem te vragen of hij nog kerst wil vieren, en wanneer. Maar misschien laat ik het dit jaar even zitten. Misschien komt met wat tijd het idee wel aanwaaien - worden wij ook eens uitgenodigd. Na nieuwjaar geven we trouwens nog een feestje voor de extended family. Dan zal er zeker gekookt worden - gewoonlijk neemt iedereen iets mee. Degene die het organiseert zorgt dan voor een luxe vleesschotel. Dat zijn wij dit jaar. Dus daar mag mijn fantasie nog even op los gaan.
Eerste kerst eten we bij mijn ouders, maar voorgerecht en nagerecht zijn altijd hetzelfde Voor; Carpaccio Hoofd; Geen idee! Na; Ijsstam En 2e kerst gaan we uiteten met de schoonfam. is een lopend buffet met allemaal enorm lekkere dingetjes
Kerstavond altijd makkelijk, wordt dus een luxe/uitgebreide broodtafel. 1e Kerstdag is bij mijn schoonouders, weet niet wat we daar krijgen. 2e kerstdag is bij mijn ouders en gaan we gezellig gourmetten.