Idee kadootje oppas oma's!

Discussion in 'De lounge' started by Liefdeis, Nov 18, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

Sep 2, 2011
    1,012
    1
    38
    Hilversum
    Hé meiden,

Ben een beetje inspiratieloos, maar misschien hebben jullie nog leuke ideeën?!

Rondom Sinterklaas nemen we de opa's en oma's altijd mee uit eten, om ze te bedanken voor het jaar oppassen!
    In de zak stoppen we dan altijd een enigszins persoonlijk kadootje, met daaraan de uitnodiging!
    Twee jaar geleden hadden we een klein fotoboekje gemaakt, met foto's van het eerste jaar van de kleine man, vorig jaar hadden we een leuk bord, met regels bij opa en oma!
    Maar nu, ik weet het even niet... Hebben jullie ideeën?
    Het gaat dus echt om iets leuks, waar ze wat aan hebben, maar ook niet te prijzig, omdat we ook al lekker uit eten gaan!
    Dingen als een lekker luchtje etc. zit ook altijd al voor ze in de zak, dus daar ben ik eigenlijk niet naar op zoek! ☺️

2. zigzag

zigzag Fanatiek lid

Oct 21, 2015
    1,970
    686
    113
    Female
    Drinken ze graag een kopje thee?
    Dan zou je zo'n mokken kunnen doen van Blond (oma en opa) en dan theezakjes nemen en over de labeltjes foto's plakken van de kindjes. Is even wat werk (foto verkleinen, uitprinten en over label plakken voor elk zakje) maar ziet er wel heel leuk uit :) Theezakjes zou ik dan in een leuk doosje erbij doen (past trouwens ook in een leeg ferrero rocher doosje, niet de platte natuurlijk).

3. zigzag

zigzag Fanatiek lid

Oct 21, 2015
    1,970
    686
    113
    Female
    Dit vind ik ook grappig..

Laat je kids wat tekenen op een snijplank om het persoonlijk te maken.
    Weet alleen niet precies waar je zo'n woodburner ding krijgt hier in NL.. iemand die het weet, please share ;)

Realtor Thank You Gift (Contributor Post)

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,789
    113
  5. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Een fotokerstbal
    Filmpje of scène uit film met kids in de hoofdrol uit hun favoriete film
    Fotokussentje voor op de bank
    Mooi tafelkleed voor de feestdagen

6. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,495
    4,332
    113
    Female
    Ik maak voor beiden, uit naam van N. een kerstpakket, de moeder van mijn man is Rivièra Maison Fetisjist, dus een mand gevuld met eten + RM-rotzooi.

Mijn moeder houdt van dingen doen, dus een mand met lekker eten en een bon voor iets leuks, vorig jaar samen een wandbord getimmerd en beplakt en 'ingericht'.
    Dit jaar weekendje weg in maart.
    Ik vind het ook evht leuk om die kerstpakketten samen te stellen en koop vaak al (ver) vantevoren sommige dingen in. Bv Hema-Landal bon....

7. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    Een kalander laten maken met van elke maand een leuke foto van jullie zoon.
    De maand dat opa en oma jarig zijn een foto dat hij een toeter heeft,balonnen of een feest muts!

8. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

Sep 2, 2011
    1,012
    1
    38
    Hilversum
    Zitten leuke ideeën tussen... Thnx!

Share This Page