Heeft iemand ervaring met deze pantoffels? Bevallen ze? Met mijn Spaanse sloffen hou ik gewoon ijsklontjes helaas
Haha! Bij mij ook niet maar wél bij mn heerlijke warme voeten nu... ben er inmiddels 4 jaar later mee vergroeid. Dan maar lelijke pantoffels hahaha
Tja warme voeten zijn heel veel waard. Eigenlijk alles maar toch niet vermoed ik want die pantoffels wil ik echt niet aan
Nu moet ik eerlijk gezegd even lachen, want ik moest jouw pantoffels even googlen maar eh die worden er niet heel veel beter op. Die mogen van mij in hetzelfde rijtje aansluiten; ook lelijk. Hopelijk ook warm haha.
Haha ik snap je hoor! Ik vind het leuk dat dit gewoon gezegd kan worden eigenlijk zijn al dit soort dingen ook gewoon echt lelijk toch...
Ha ha ik heb ze gegoogled, want kende ze niet en ook de shepherd pantoffels niet. Maar dan ben ik team shepherd
Ik heb de hoge glerups met leren zool. Oorspronkelijk gekocht voor mijn werk (kinderopvang), maar heb ze nu thuis en vind ze echt heerlijk!
Ik krijg ze morgen binnen maar dan met rubberen zool. Ben benieuwd of ik ook enthousiast ben. Ga er eigenlijk wel vanuit
Zo min mogelijk (ben er wel zuinig op) en sowieso niet als het nat is buiten, maar dat komt wel eens voor ja. Af en toe een keer kunnen ze best hebben.