Ik vind brooke shields er ook streng en mager uit zien in het gezicht. Hoort ook bij ouder worden. Maarja, je zou denken dat als je dan toch on screen verschijnt, je er gerust wat fillers in laat jassen. Ieder natuurlijk voor zich, maar ik zou het wel weten en dan kom ik niet eens met mn hoofd op tv
Wij hebben net Jingle jangle gekeken en die vond ik zooo tegen vallen. Heel de tijd dat zingen wat echt net te lang doorgaat, de liedjes waren wel goed maarja john legend dus logisch Ik zat heel de tijd te wachten tot het ging beginnen en alles was zo.. net niet heel jammer.
Ja de trailer zag er echt goed uit! Wat wel een echt leuke film is is de vijf legendes maar ik vond hem vrij heftig voor 6.. hij is best eng voor kleintjes denk ik.
Ik kijk nu met oudste dochter dus moet nog wel censureren the Prince & me 1-4 (4 moeten we nog), the Princess switch 1-3. Weten jullie of meer zulke prinsessenfilms? Daar ligt haar interesse nu. Wel romantiek maar geen seks (kussen mag wel). Oh pas nog een soort assepoester, weet de naam alleen niet nu. Gisteren heb ik holidate gekeken. Eergisteren a knight before christmas. Pas ook nog iets met een magische advent kalender.
Christmas Chronicles 2 wil ik morgen nog kijken Princess switch 3e deel heb ik een paar dagen terug gekeken en ik kijk nu Love Hard leuke film! Niet heel bijzonder, maar kijkt lekker weg..