Bully

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Flubje, 20 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flubje

Flubje Niet meer actief

OMG! ik weet niet of hier al een topic over is geweest (kon het zo snel niet vinden..)

Maar ik ben nu 11 minuten aan het kijken en mijn oren klapperen!! Wat vreselijk vreselijk vreselijk!

Heb niet echt een boodschap ofzo, maar gewoon.. Om iedereen nog even op scherp te zetten :)

(ohja, terug te zien op uitzendinggemist)

2. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt....:(

Liefs,

3. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Gaat het over pesten?

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

? Welke tv zender?

5. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Had ook geen idee waar je het over had, dus even opgezocht. Zal even wat meer info neer zetten, is wel zo makkelijk zodat anderen weten waar het ongeveer over gaat. ;)

Iedereen heeft te maken gehad met pesten. We zijn slachtoffer of dader geweest, of stonden langs de zijlijn toe te kijken. Voor de meer dan 13 miljoen Amerikaanse kinderen die in de VS worden gepest is de eerste schooldag van het jaar een dag gevuld met angst in plaats van opwinding. Voor veel kinderen is hun enige zekerheid dat ze net als voorgaande jaren weer het slachtoffer zullen zijn van vele pesterijen. Elke dag zijn er 160.000 kinderen die niet naar school gaan omdat ze bang zijn te worden gepest, maar er wordt nauwelijks over gesproken. In Bully wordt een aantal kinderen gedurende het schooljaar gevolgd om alle kanten van het pesten te belichten.

Bully - Uitzending Gemist

Het zijn geen nieuwe afleveringen zie ik, maar van een paar maanden terug (juni 2013/februari 2013).

6. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Dat soort progamma's kan ik niet kijken, daar komt teveel oud zeer bij mezelf naar boven.
    Vind het nog steeds een verschrikkelijks iets

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    heb het gezien gisteren............
    Heb echt zitten janken!!!
    Ergste van alles vond ik dat de school en sommige ouders juist diegene die gepest werd streng gingen toespreken. Alsof het HUN schuld was. Echt afschuwelijk!! :(

Deel Deze Pagina