nou ikke wel. dacht dat ik toch wel een keiharde ben die zelden tot nooit huilt maar jeetje , net deze film gekeken. pfff vreselijk, maar wat goed gespeeld door die kinderen. pffff gaat even iets vrolijks opzoeken
Ja we gingen hem kijken met onze kinderen maar jemig! Heftige maar zeker mooie film hoor. Had nooit verwacht dat het zo zou uitpakken
Ons petekindje wilde daar 'voor haar verjaardag' naar toe in de bios. Zo gezegd.. Zij zat met een een stalen gezicht vol interesse te kijken en wij zaten te brullen.. Echt zon pakkende film! Realistisch ook!
Ik heb ook even een traantje moeten laten. Zielige film maar het laat wel zien dat het niet altijd goed afloopt. Mijn oudste dochter van 9 jaar vond het ook een indukwekkende film.
Zeer indrukwekkend... Heb echt een flink potje zitten janken hoor... Vreselijke ziekte ook Maar het was een goede film, 'mooi' klinkt zo gek
Over een meisje uit groep 8 die leukemie krijgt. Ik heb de film al weer een paar maanden terug gezien, nou ik hield het ook niet droog.