Wie heeft er hier zijn bank gekocht? Ik ben op zoek naar een nieuwe bank en krijg net het reclamefoldertje van seats and sofas binnen. Zie er een mooie instaan, maar hoe is de kwaliteit? Wie heeft er ervaring mee?
geen ervaring maar van horen zeggen schijnt de service er bar slecht te zijn en de kwaliteit van de banken niet fantastisch. ik zou er zelf nooit een bank kopen
Wij hebben daar een bank gekocht en hebben wel veel langer moeten w88 als belooft en das best vervelend als je net samen gaat wonen en dus heel de tijd op tuinstoelen moet zitten. Wel hebben we veel extra's gekregen. - 40 % korting op de bank - een hogedrukspuit - en zo nog wat dingen die toen bij een actie zaten Natturlijk hebben we wel heel de tijd gebeld waar de bank bleef
ze hebben daar wel goede service hoor, maar je moet goed kijken over welk materiaal ze hebben in het foldertje. meestal staat daar dus het goedkoopste materiaal, wat dus wel slecht is, maar je kan die bank wat je mooi vind in alle materialen wel krijgen, maar dan betaal je wel meer.
Moet zeggen dat onze bank nog steeds goed is. Maar we hebben ook wel een duurder niet een van 250 ofzo
Ok, het gaat om een bank van 600 euro. In het foldertje staat van 1200 voor 600, maar goed, daar geloof ik nooit zo in... Zit echt te twijfelen. 25km hiervandaan, niet zo heel ver, zal ik er toch maar even heenrijden dan. En Linnie83; hoe lang hebben jullie moeten wachten?
En hoe zit het met transport? Op hun site staat nergens een telefoonnummer vermeld, kan dus niet even bellen van te voren. Komen transport kosten er nog bij?
Je moet je bank er zelf ophalen. Hier een bank van 900 euro, leren 3 en 2 zits. 2 zits ging vrij snel kapot maar werd gerepareerd. Was een productiefout. helaas is het niet helemaal goed gekomen. 3 zits heeft de hond gesloopt maar waarschijnlijk zat er al een stukje los. Hij heeft nl. niet hele scherpe tandjes. 'k Denk dat ik voor een volgende bank toch ergens anders ga kijken.
NIET DOEN!! Ten eerste vind ik de verkopers daar erg opdringerig! Ze maken je van alles wijs over bepaalde soorten leer etc etc terwijl het vaak gewoon flut leer is en ze stoppen van alles in de banken (ze zeggen dat er goed spul in zit wat lang mee gaat maar dat is in de meeste gevallen niet zo) Vaak krijg je ook nog eens iets anders dan wat je besteld hebt! (wel zelfde bank en kleur enz maar ander soort leer) veel mensen hebben dat niet eens in de gaten! Ook qua service is het niet zo denderend want dan zeggen ze gewoon dat als er iets met de bank is je dit zelf hebt gedaan.... Hoe ik dat weet? MIjn vader heeft er ooit 3 dagen gewerkt! Die is daar gillend weggegaan want die houdt er niet van om mensen te belazeren! overigens zijn het geschikte banken voor als je er maar een jaartje plezier van wilt hebben maar veel langer is het vaak niet (of je moet net geluk hebben)
Wij hebben onze bank ervandaan en zijn heeel erg tevreden. We hebben wel gekozen voor het duurste nep-leer, zelfs met 2 poezen is er nog helemaal geen schade aan de bank (2 jaar oud). de kleur blijft prachtig en hij zakt in ofzo. Nog steeds mooi strak. De bank die wij wilden hebben was op voorraad, dus we hebben geen levertijd gehad. Wij zijn in Zoeterwoude geweest, daar hebben we de bank gekocht. Goede service, niet zo Amerikaanse verkoopstijl, maar gewoon rustig op ons gemak gekeken en toen we eruit waren een verkoper gevraagd. We zijn ook in Heerlen geweest, maar daar gaat het er heel anders aan toe. Je wordt gelijk aangesproken, lopen achter je aan, bieden je 10x koffie aan, en als je een aanbod hebt, dan moet je direct beslissen (zelfs buiten een sigaretje roken is dan uit den boze). Dus mijn complimenten aan het filiaal in Zoeterwoude. Mochten wij een nieuwe bank kopen, dan koop ik 'm zeker weer daar. Ik vind de kwaliteit écht super, en dat voor een lage prijs, waardoor het niet zonde is om elke 4-5 jaar een nieuwe bank te kopen. Natuurlijk zou de levensduur veel minder zijn dan een echt leren bank van 2000 euro, maar de prijs is ook verschillend!
Mijn ouders hebben daar een bank gekocht. Slechte service, beetje klantonvriendelijk/onredelijk en ze hebben de bank 2 keer op moeten laten halen om de banden in de zitkussens weer aan te trekken omdat deze met een paar weken helemaal slap waren geworden. Mijn vriend had in zijn vorige huis ook daar banken besteld en die was niet tevreden omdat de levering een paar weken langer duurden dan dat seats had aangegeven. Maar misschien dat jij er wel tevreden over zou kunnen zijn. Zowiezo zijn de banken in de folder altijd anders (qua kwaliteit,kleur enz) dan in het echt.
Als ze geen transport bieden vraag ik me toch af hoe mensen dat dan doen... Hoe moet ik in hemelsnaam zo'n grote hoekbank in mijn autotje vervoeren? Dan moet ik hem in stukken hakken, of (dus duurder) een busje huren ofzo...
Hier ook een bank van S&S Ik ben er erg tevreden over zit er nu al 5 jaar op en hij is nog steeds mooi. De stof is nog steeds erg netjes en dat voor en witte bank Je kan toch altijd even gaan kijken als je de bank ziet dan weet je meteen of het echt was is of dat het prut is. Hou er wel rekening mee dat de verkopers op provisie basis werken en dus lekker kunnen aandringen. Toen ik mijn bank ging bekijken en halen heb ik ze gewoon weggestuurd. Wou een eigen beslissing maken zonder dat zo'n vent me aan me kop zeurt. Toen ik me bank kocht zaten er sierkussens standaard bij. De stof die er op zat vond ik dus helemaal niets. In eerste instantie kon die dus niet gewijzigd worden. Ben toen heel hard geweest. En heb gezegd oke, geen andere stof dan ga ik nu weg want dan moet ik de bank niet. Toen kon ineens alles (A) Levertijd was zover ik me kan herinneren niet veel later dan de verwachtte datum Mocht je de bank kopen, bekijk de rekening dan heel goed en vraag ter controle een staaltje van de stof die je hebt gekozen. Groetjes Wannie
Die van ons was normaal bijna 2000 en we hebben hem voor 1000 euro meegenomen. Laten thuisbezorgen is daar heel duur. Wij wonen op nog geen 10 minuten rijden en daar vroegen ze 100 euro voor We hebben wel bijna 18 weken moeten w88
Ik heb een aantal jaar geleden ook mn bankstel bij S&S gekocht, ik meen toen 500 euro voor 2 banken. Tja en voor dat bedrag verwacht ik ook geen Leolux kwaliteit en superservice etc, elke waar naar zn geld he. We hebben een aanhangertje gehuurd, kostte 3 tientjes en de banken zelf mee naar huis genomen. We hebben er 4 jaar mee gedaan omdat we er toen op uitgekeken waren, maar ze hadden makkelijk nog heel wat jaren meegegaan hoor. En qua opdringerigheid, tja, das de formule van de winkel. Ze proberen je alles aan te smeren, dure kredieten etc. Maarja, ze moeten toch iets doen om de prijzen laag te houden he haha. Voor een simpele bank voor een paar jaar zeg ik DOEN. Wil je echt hele goeie kwaliteit en goeie service, tja, dan moet je verder kijken en meer betalen
Wij hadden een 3+2 zits in namaak leer. De 2zits is inmiddels weg, was compleet uitgescheurd op de naad. De 3zits staat nog steeds.