trouwjurk huren arnhem omg.

Discussie in 'De lounge' gestart door Marieken, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    hallo,wij gaan trouwen! joepie!

maar vanwege een low budget wil ik de jurk gaan huren, want
    je draagt die toch maar 1 dag.
    nu kan ik alleen geen enkele zaak in de omgeving van arnhem / gelderland vinden die dit doet.
    weet iemand hier een nette huur zaak?

groetjes marieken

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of ze verhuren... maar assepoester in arnhem heeft voor een vriendin een mooie low buget jurk verzorgd...

3. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    die verhuren inderdaad niet maar wil er zeker wel gaan kijken :)

4. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb wel gehoord dat verhuren voor trouwjurken lastig is... omdat ze op maat gemaakt moeten worden.... en de verhuurprijs dan nog aan de hoge kant ligt... (gewoon omdat een jurk maar X keer mooi vermaakt kan worden)

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja het huren van een trouwjurk kan wel tegen de 400 euro oplopen, waarom kijk je niet eens op marktplaats voor een mooie 2e hands of google eens naar outlet trouwjaponnen, vaak kom je dan goedkoper uit dan huren.

6. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    mmmm ja ik kijk inderdaad ook op marktplaats ed, maar gokte dat huren toch goedkoper was.. maar ja..

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

nee dat is het niet, bovendien mocht er wat gebeuren (het kan tenslotte altijd) lijkt het mij prettiger als de jurk van jezelf is en niet gehuurd. Trouwens: GEFELICITEERD met je aanstaande huwelijk

8. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahaha.. ja.. gefeliciteerd met je aankomende huwelijk!!

Welke datum hadden jullie in gedachte?

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    misschien dat iemand hier op forum wel een mooie jurk heeft voor een prikkie?

10. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    we trouwen 12-06-2012. mooie datum qua getallen en zijn dan precies 8 jaar samen, dus valt allemaal mooi.

maar dan stap ik van het huur idee af en ga opzoek naar gewoon goedkoop. ik weet wel precies wat ik wil en dat is geen extra dure smaak. dus ik denk dat het wel goed moet komen.
    heb trouwens wel de pech dat ik redelijk klein ben, 1.65 m.
    dat kom je op marktplaats niet snel tegen, dus moet hem dan nog wel laten inkorten maar dat is niet zo heel duur geloof ik.

mn schoonzusje trouwt ruim twee maanden later en die heeft wel het geld voor een echte dure jurk.. die besteed daar straks zn 1500 euro aan. pppffftt dat kost het bij ons allemaal bij elkaar met uit eten gaan denk ik hahaha

11. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    oh en als iemand een mooie jurk over heeft:

maat 38/40
    cup b
    mijn lengte 1.65 m
    liefst strapless met lang lijfje vol met kraaltjes/glim/glitters en wijde sissy rok zonder kant of "gaas".

:)

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    tip: zet bij de advertenties neer op het forum ;)
    Ik heb nog wel een jurk liggen maar das niet jouw smaak :p is een avondjurk (tja was 9maanden zwanger dus paste nergens in hihi)

13. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    hihi dank je.

wat een lef trouwens, trouwen als je 9 mnd zwanger bent.. met een beetje pech was alles letterlijk in het vruchtwater gevallen hahaha
    wij gaan erna voor ons 2de monstertje.

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Je hoeft hem niet perse korter te laten maken, mijjn trouwjurk heb ik nieuw gekocht in een winkel die ermee stopte voor 100 euro. Hij was 3000 geweest (dit is geen schrijffout) en ik ben ook maar 1.66. Ik heb dat opgelost door er een hoepel en hogere hakken te dragen. Nou weet ik natuurlijk niet wat jij voor model wil, maar met hakken kom je een heel eind, oh ja en 's avonds voor het dansen had ik nog schoenen met een platte hak, dat was wel fijn, aan mijn sleep zat een lusje dus was makkelijk op te lossen

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik zie wat je wilt, nou dat kun je makkelijk oplossen hoor

16. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    hakken en hoepel staan inderdaad op mijn lijstje.. misschien komt alles daarmee dan wel helemaal goed ja, dat zou mooi zijn. en wij hebben geen dans avond dus dat scheeld weer hahaha alleen lekker uit eten met de familie, en daar kan ik heerlijk bij zitten :)

wel een mega koopje trouwens!! wie wil er geen 3000 euro jurk voor maar 100 euro. ppfffttt hij zal vast prachtig geweest zijn.

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

was/is ie ook. Hij staat nu naast mijn bed op een paspop, vind zonde om hem in een doos te doen. Ik ben niet zo van de tierelantijntjes bovenkant is met bandjes en rondom de bandjes en om mijn middel zaten allemaal kraaltjes en bovenlijfje was ribsatijn de rok was helemaal glad met een sleep van 3 meter en ik lieg het niet er zitten 6! onderrokken petticoats ed onder en hij weegt loodzwaar maar hij is echt prachtig

18. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    klinkt prachtig :)

19. Tess11

Tess11 Actief lid

12 jul 2008
    317
    1
    0
    Krijg ook zin om een jurk te kopen als ik dit lees..maar ja móet ik wel eerst gevraagd worden Haha..en sparen

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Heb je wel eens gekeken bij "de sluier" in arnhem?

Bruidsboetiek de Sluier: Voordelige bruidsmode bij Bruidsboetiek De Sluier Arnhem & Uden!

Ik had via internet (wel een nieuwe) jurk gekocht en deze meegenomen naar de sluier, hier hebben ze 'm iets vermaakt (hoefde alleen de bandjes wat te verkleinen) en hier heb ik de rest gekocht zoals schoenen, sieraden, hoepel en lingerie. Was helemaal niet door.

Ik had een halter-jurk, spierwit, met niet zo heel veel kraaltjes etc. je zou 'm zo mogen hebben maar tis al een oud model... Hopelijk vind je wat op marktplaats.

Deel Deze Pagina