Mijn zoon wilde dat ik een fles sisi no bubbles meenam.... en kaneelrondjes gemaakt van danerolles en kaneel/boter, erg leuk!
en..... Hier is bijna alles weer mee terug naar huis gekomen...de juf had een lijst wat ze graag wou voor de kerstlunch, o.a. sandwiches, wraps, gehaktballetjes en ook een paar vrije invullingen) ik had sandwiches gemaakt van wit en bruin brood en dan met een koekjesvorm een ster uitgestoken en de ster van het witte brood in het donkere en omgekeerd gedaan en met kaas, hagelslag, kip ( want er zijn ook moslims in de klas), pindakaas, kersenjam en nutella... viel blijkbaar toch niet in de smaak, of er was gewoon te veel andere keuze Ik zag nog een leuk idee, kaarsen uit een stukje kaas, met een silverui als vlam en een stuk komkommer als basis...
Hier was het niet verplicht om de prachtigste creaties te maken gelukkig. Sommige ouders waren erg creatief. Ik niet. Sorry. Hier gisteren gewoon twee schalen poffertjes gebracht (groep Finley en groep Aiden) en die waren schoon op.
Dochter en ik hebben vanmiddag samen mini appelflappen gebakken. Het was nog stressen want mijn tijdsplanning was niet het-je-van-het maar we hebben voldaan aan de opdracht. Ze stond op voor "iets warms" en ze kwamen 10 minuten voor aanvang van het diner uit de oven. De schaal was schoon leeg dus denk dat we goed ons best gedaan hebben.
De groentetaart is ook voor driekwart mee terug gekomen. Te gezond denk ik. (Dus ik hoefde niet te koken, mooi!) Aan de vuile vaat die mee terugkwam te zien, heeft dochterlief vooral veel slagroom gegeten
Ons toetje is bijna opgegaan. Dl at 2 worstenbroodjes, 1 plakje komkommer en 1 worteltje (zal wel gesuggereerd zijn door de klassenouder), haar eigen toetje + een cupcake.
hier lekker ouderwets knakworst in bladerdeeg. schaal halal en schaal gewone. alles is op gegaan. voor 2 klassen 60 gewone en 30 halal. volgend jaar meer want waren er te weinig